Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › någon som ska köra idag?vaaaaar?
-
funkar det med sånna vinklar?
är det inte bara att kapa in dom i rätt vinkel till varandra? har nån en geringssåg så går det ju lätt.jo jag tänkte nåt liknande.. men visst fasen borde man kunna hitta nån som vill slänga på lite dekaler på sidorna tycker jag..
melker, ss vill inte ha lite reklam där? -
CampingMicke får faan sponsra. Ska kolla med LIFTASS åsså.
KOllar med SS likaså. Ett par sponsorerr borde vi enkelt kunna fixa. Styr du upp rören zoo?
Ska vi inte göra den flytande så kan vi placera den som vi vill.
Hobbyingenjörer samla er här nu å styr upp detta.
-
flytande e ju lite bökigare å bygga, måste man hitta några dunkar eller liknande å så får den väl bli rätt djupgående för att den ska va stabil.
-
men kolla med byggmax först.. mitt pris är 900..
vinklar håller nog bäst men sen kan man ju inte ha några hack på övansidan så det måste ju fixaS med något spackel eller kitt!
zooooooo -
lite hack kan det allt vara bara dom är mjuka. eller de borde gå iaf eftersom man kan ha det på rails till inlines, skate å även snowboard å skidor där du ändå har en stålkant som kan hugga.
har inte grindat mkt med skidor men har iaf aldrig känt nåt hugg.ska ta en liten testtur med mc:n nu. kan åka till staffanstorp å se på lite priser.
-
jävlar ja! de e ju söndag idag.. hade jag helt glömt bort. jaja, då får jag väl ta de nån annan dag.
tack för att du sa de.. hade jag inte en tanke på.
Logga in för att svara.