Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Någon som stestat Slingshots wakeboots?
- 
		Någon som stestat Slingshots wakeboots?Publicerad av ziik på 1 juni, 2008 vid 15:08Tycker de ser fina ut… å ska ju vara schtüva (D2orna)… Ja, jag vill ha en styv pjukka helt enkelt. Eller vad ska man ha annars? 
 Om någon har något vettigt över kan det ju vara intressant med.//Joel ziik svarade 17 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
- 
			8 Svar
- 
slingshot wakebootsen e riktigt nice. sitter riktigt riktigt bra på fötterna har dock bara testat dom som är mer loose inte dom som ska vara styvare. 
- 
hett tips… http://www.kitescoop.com wakeforum, där diskuteras alltid olika bindningsalternativ. har också för mig att jag läste nån tråd om just dom 
- 
wakeskate står också på inköpslistan. å wakesurfbräda finns redan…. så det blir ”ostroppat” också, helt klart. 
- 
tjaa, när det finns tid och vind… 
 Hinner inte nu till helgen och jobbar om veckorna, så det blir väl någon vecka efter midsommar.
 Är det nått på gång som man inte får missa?Precis köpt båt med, så jag behöver lite tid till att fixa lite med den. //Joel 
- 
@ZIIK 473047 wrote: tjaa, när det finns tid och vind… 
 Hinner inte nu till helgen och jobbar om veckorna, så det blir väl någon vecka efter midsommar.
 Är det nått på gång som man inte får missa?Precis köpt båt med, så jag behöver lite tid till att fixa lite med den. //Joel tja inget särskilt tror jag men om du ska sjukanmäla dig o komma hit nån gång ser ju tisdag feeet ut!!! Annars är det öland som gäller nästa helg! Ses på drickat! 
- 
tja, öland är lite lockande! frågan är om man får ihop det med tiden… 
Logga in för att svara.