Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Några bilder från dagens Fitunasurf

• Några bilder från dagens Fitunasurf

Publicerad av nagelfar på 24 augusti, 2009 vid 20:25

Sol, sidvind och knähögt. En bra dag på Fituna helt enkelt. Tre seglare på vattnet och phillipos på fint strandbesök.
    /johan

philippos svarade 16 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • gurra1978

Medlem
    24 augusti, 2009 vid 20:38

Nice med lite bilder. Ser det inte ut att ligga lite mer vind längre söderut i sundet på bild 2? 🙂 🙂 🙂 Den ständiga Fituna-hallucinationen. Fick Filip sitta på stocken och ljuga för sig själv då ni andra tre var ute 🙂

• dude

Medlem
    24 augusti, 2009 vid 20:41

Du är bara avundsjuk för att du för en gångs skull inte surfat sen i tisdas, en hel vecka!!! 🙂 🙂 🙂

• gurra1978

Medlem
    24 augusti, 2009 vid 20:46

Tänk på att jag bara kör 5.3 och vågor. Om Argulander kommer ner och lånar ut sitt 8.7 så kan jag segla varje dag 🙂

Slanga upp lite bilder från Gotland nu så gör du i alla fall nått vettigt dude 😉

• nagelfar

Medlem
    24 augusti, 2009 vid 20:47

Ja, precis som vanligt blåser det alltid lite bättre längre ut och lite högre upp i vind. Filip hade sällskap och slapp sitta själv på stocken och ljuga. Han verkar dock ha blivit sugen på en lättvindskite.
    /johan

• gurra1978

Medlem
    24 augusti, 2009 vid 20:54

Jag hade lätt köpt en lättvindskite om jag bott i Stockholm. Då har man ju bra drag och kör inte på massa bomkörningar. Sen kan ni ha den på isarna också eller med snowboard på snön. Filip är nog något på spåren.

• philippos

Medlem
    25 augusti, 2009 vid 06:23

Hehe… bara att gratulera Johan & co till en fin dag. Snart kommer den riktiga vinden!

/ Filip

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Några bilder från dagens Fitunasurf

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.