- 
		Några bilder från Fiskebäck fredag 14 septemberTog några fotograferier på kvällen /eftermiddagen i Fiskebäck igår…. Om någon känner igen sig så är det fritt fram och kommentera:smile:           
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Några bilder från Fiskebäck fredag 14 september
Tog några fotograferier på kvällen /eftermiddagen i Fiskebäck igår…. Om någon känner igen sig så är det fritt fram och kommentera:smile:

Tjena Knatte!
Den där bilden där jag vurpar i en gipp e ju oehört snygg!
Kan du inte maila den till henke.henriksson@home.se
Snääällla!!
MVH
HEnke
@Hankloose 415105 wrote:
Tjena Knatte!
Den där bilden där jag vurpar i en gipp e ju oehört snygg!
Kan du inte maila den till henke.henriksson@home.se
Snääällla!!
MVH
HEnke
Visst kan jag fixa detta! skickar över några andra bilder också..:smirk:
Ah jag tyckte mig sen en kamera! Fina bilder Knatte, dock ser jag en smula överriggad ut där du frångade mig i bild nr 4!
Kul att man fastnade på bild! En gipp med väldigt o-optimal vinkel på brädan. Det kan ju inte ha slutat sådär väldans bra 😀
Men det var en fin kväll igår. Vi var flera som körde tills mörkret kom.
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Några bilder från Fiskebäck fredag 14 september
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.