Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Några bilder från Torö förra onsdagen
-
Några bilder från Torö förra onsdagen
Publicerad av x_kallin på 1 juni, 2009 vid 19:54finns här:
http://windsurfing.x-kallin.se
Skicka gärna ett mail till magnus@x-kallin.se om Ni känner igen Er eller någon på John Doe-bilderna. Nu på onsdag smäller det igen verkar det. Salnö kanske…
cu@c
//Magnus
fredrik-plantin svarade 16 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Knatte
Gäst1 juni, 2009 vid 20:32Jäkla goa färger i korterna och även snygga kort måste jag säga. Men stunsen i vissa kort var nice:grin:
-
Gott snack kallin!
rött simmer va det gamla unikumet jesper stridde å starboard med magnifika severne va ju klart yours truly
keep it up! 🙂
-
Snyggt. Det såg ut som trevlig, och rätt typisk, Torö-dag. Själv hamnade jag på västkusten (i överriggad 3.7) men hoppas att jag kan dyka upp på Torö nästa gång.
-
Gott, ytterligare några nya namn på välkända ansikten. Vi ju surfat sida vid sida många gånger (både på vattnet och på surfzone 😉 så det är kul att äntligen få till kopplingarna mellan namn och personer.
Antar att vi ses någon av de närmaste dagarna,
//Magnus
-
x_kallin;550250 wrote:Gott, ytterligare några nya namn på välkända ansikten. Vi ju surfat sida vid sida många gånger (både på vattnet och på surfzone 😉 så det är kul att äntligen få till kopplingarna mellan namn och personer.
Antar att vi ses någon av de närmaste dagarna,
//Magnus
you bet, verkar bli bump n jump i saltsjöbaden på torsdag?
-
fredrik plantin;550276 wrote:you bet, verkar bli bump n jump i saltsjöbaden på torsdag?
Möjligtvis beroende på hur job/family -whipped man är. Annars får det bli aftersurf på babajan nångång, om det är du som huserar på Katarina Bangata.
-
svennebanan;550291 wrote:Möjligtvis beroende på hur job/family -whipped man är. Annars får det bli aftersurf på babajan nångång, om det är du som huserar på Katarina Bangata.
Ett till tips till tyskarna!! Fasen att jag inte fick in det i SURF. Kanske ska emaila redaktionen om ett litet tillägg…
Bär hjälm!
/JB
-
Jesper_B;550304 wrote:Ett till tips till tyskarna!! Fasen att jag inte fick in det i SURF. Kanske ska emaila redaktionen om ett litet tillägg…
Bär hjälm!
/JB
Lägg även till att det finns plats nog att fulparkera ett helt tivoli på vintertullstorget!
-
babajan har förmodligen världens goaste potatismos, men framförallt massa jamaicanskt öl
vi ses där!
så ska ja förklara för dig jesper varför tyskar är tyskar 🙂
Logga in för att svara.