Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Några få bilder från BOW-kite demohelg
- 
		Några få bilder från BOW-kite demohelgPublicerad av fesen på 14 maj, 2006 vid 23:11fesen svarade 19 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar
- 
			12 Svar
- 
Fesen wrote:
- 
Gott att ni gillar bilderna. Jag har fler bilder än bra…om ni förstår vad jag menar 🙂 Ni får gärna kommentera i galleriet….t.ex. vilka personerna är…för det har jag personligen lite dålig koll på 🙂 //Robban 
- 
mrmille wrote:satan va högt
 =)Cloud riding you know! Riktigt underhållande faktiskt…och underbart häng i flera av kiterna! 
- 
Länken fungerar igen…om någon undrat. Varit strömavbrott här hemma idag 🙁 //Robban 
- 
Läckert! Verkar som det var gött med vind dendäringa Bowkitehelgen! 
 Schyssta bilder!
 Kuling på Öin till helgen / TOBAS
- 
Alltid kul att höra att ni tycker om bilderna. Jag är ingen mästefotograf direkt…men…jag kan ta många bilder…så några blir ju alltid hyfsade 🙂 (Blev drygt 400 i helgen) Kommer inte fara till Öin i helgen å fota loss…tyvärr…men någon gång i sommar skall jag nog lyckas att ta mig dit 🙂 Närmaste planerna är jobb…och så skall jag väl lära mig själv att fräsa runt på vågorna också. //Robban 
- 
Var är alla andra bilder jag ska ha av dig då ? Från Karlstad, Storulvån Tänndalen Vill ha nu!!!! 🙂 
- 
Tjoppe wrote:Var är alla andra bilder jag ska ha av dig då ? Från Karlstad, Storulvån Tänndalen Vill ha nu!!!! 🙂Mwuahaha! Dom är på G…har börjat sortera mina bilder lite nu…så snart skall jag fixa en skiva med lite bilder. Kommer nog göra så att jag slänger upp ett urval av de bättre bilderna i galleriet…å stora bulkmassan på CD/DVD till dom som kan tänkas behöva. //Robban 
Logga in för att svara.