Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Några kalla speedbilder från Björlanda

• Knatte

Gäst
    20 februari, 2008 vid 05:42

@surfan 445838 wrote:

Vilken go kamera det är du, ja köpte en sådan med!! 😀

Skulle vilja säga, att detta är bästa kameran jag någonsin ägt till och med…:p

• hankloose

Medlem
    20 februari, 2008 vid 10:29

Faaaan och jag som Precis köpte en Nikon D 80 innan Hawaii. E val iofs nöjd men D40 verkar vara en riktig dräpare. Måste säga att kamera prylar e sjuuukt billigt i USA nu gå in på us1photo.com och kolla köpte ett 70 300 vr för nästan halva priset mot sverige. Men man får inte glömma att den som håller i kameran eller står på brädan e den viktigaste faktorn för ett tillfredställande resultat!!!

• Knatte

Gäst
    20 februari, 2008 vid 11:13

@Hankloose 445925 wrote:

Faaaan och jag som Precis köpte en Nikon D 80 innan Hawaii. E val iofs nöjd men D40 verkar vara en riktig dräpare. Måste säga att kamera prylar e sjuuukt billigt i USA nu gå in på us1photo.com och kolla köpte ett 70 300 vr för nästan halva priset mot sverige. Men man får inte glömma att den som håller i kameran eller står på brädan e den viktigaste faktorn för ett tillfredställande resultat!!!

Det viktigaste är ju som du säger, vem som håller i kameran och att personen har bra surfande objekt att fotografera på. Sedan är ju en bra kamera alltid en fördel :tongue:
    Men helt klart är ju kameraprylar sjukt mycket billigare i USA… Jag fick ju pröjsa ca 20 lök för objketiv+ 40D här i Sverige och hade kanske klarat mig med drygt 10 lök i USA….:blush:

• Oregistrerad

Gäst
    20 februari, 2008 vid 12:51

@Hankloose 445925 wrote:

När får man se bilderna då?!?!!

• hankloose

Medlem
    20 februari, 2008 vid 22:33

Du, dom kommer jag har typ 500 bilder från hookipa!!!

• spray

Medlem
    20 februari, 2008 vid 23:08

Vill absolut inte klaga på bilderna, jag menar bara lite konstruktivt att det kanske skulle bli lite mer effektfullt om du kom lite närmre. 😛 grymt objektiv du verkar ha.

• Knatte

Gäst
    21 februari, 2008 vid 13:26

@Spray 446063 wrote:

Vill absolut inte klaga på bilderna, jag menar bara lite konstruktivt att det kanske skulle bli lite mer effektfullt om du kom lite närmre. 😛 grymt objektiv du verkar ha.

Ingen fara 😉

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications