Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Några sommarsurfbilder från Apelviken idag.

• Några sommarsurfbilder från Apelviken idag.

Publicerad av gurra1978 på 24 juni, 2008 vid 14:56

Apelviken erbjöd väldigt trevlig segling idag. Jag och Fredrik laddade friskt och här är lite bilder om någon vill inspiration inför er session. Det blåser ju faktiskt bra fortfarande. Ut och kör nu :cool2:

robrox svarade 16 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • nachoman

Medlem
    24 juni, 2008 vid 15:04

Ser ju riktigt grymt ut! Fan måste bli några svängar dit i sommar…
    Kul med bilder när man är hemma och krasslig!

• surfmeister

Medlem
    24 juni, 2008 vid 16:39

Apelviken mellan 07:30-09:30 imorse var förmodligen bland det bästa jag varit med om i Sverige. Stora och cleana set rullade in, najs tryck i 4.5:an, fantastisk vinkel samt sol! Otroligt kul att Sverige kan leverera så fina vågdagar!

• gurra1978

Medlem
    24 juni, 2008 vid 16:49
    surfmeister;477395 wrote:
    Apelviken mellan 07:30-09:30 imorse var förmodligen bland det bästa jag varit med om i Sverige. Stora och cleana set rullade in, najs tryck i 4.5:an, fantastisk vinkel samt sol! Otroligt kul att Sverige kan leverera så fina vågdagar!

Det kan jag verkligen tro. Med tanke på nattens hårda vind (hade svårt att sova pga oljudet från vinden), riktningen, sen avtagande dvs hanterbart men vågsizen kvar måste det varit riktigt riktigt bra. Några bilder från den tiden?

• surfmeister

Medlem
    24 juni, 2008 vid 16:59

@gurra1978 477396 wrote:

Några bilder från den tiden?

Tyvärr har jag inte ngn kamera värt namnet annars hade jag utan tvekan plåtat då det är sällan Abay blir så pass bra som det var i morse. Hoppas verkligen det var ngn annan som tog kort så surf-sverige får se hur bra det kan vara i Apelviken! Kanske inte lika hardcore som Åsa (btw grymma bilder!) men fortfarande otroligt bra.

• fj69

Medlem
    24 juni, 2008 vid 18:38

Förstår att apel va grymt i morse, men det var inte kattskit på em heller, jättefina ramper och bra tryck i 4.7 an och än bättre i 5.2 an.Fredrik

• robrox

Medlem
    24 juni, 2008 vid 19:03

Kan inflika med lite bilder från soliga lördagen inte lika stort men jäkligt soligt. De ligger på http://www.stoneandwater.nu/start.aspx?album=apelviken080621
    En liten mellanserie inte så super men ändå lite trevliga bilder.

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Några sommarsurfbilder från Apelviken idag.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.