Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Naish 2005. Patrik kolla!!!!!

• patrikol

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 18:42

Tack Palle! smile.gif Verkar grym den där Raven. Fan vad dom är duktiga på design finns knappt några snygga kites längre eller brädor för den delen. Nu blir man sugen igen som vanligt! Måste kolla vad som sägs ute i världen men den ser ju lovande ut. Minst sagt! tongue.gif

• curry

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 20:14

Svar till:

Fan vad dom är duktiga på design finns knappt några snygga kites längre eller brädor för den delen.

[/ QUOTE ]

Så du menar att kiteprylarna var snyggare förr i tiden, HA grin.gif roligaste jag hört på länge.

• magwe

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 20:41

här är produktbladen för torch, raven, elements, boxer se, sol, haze och alien för nerladdning…. och givetvis favoriten the inflator också wink.gif

http://www.kite-surf.com/news/pdf/Downloaded-from-www_kite-surf_com.zip

• patrikol

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 22:44

Nu har du nog intaget för mycket curry!!! Nej det menar jag definitivt inte det jag menar är att dom flesta kitemärken är extremt dåliga på design. Borde kunna titta på andra sporter och lära av dom.

• roland

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 22:48

ja förra årets boxer var ju fet design

• patrikol

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 22:53

Nej och årets Torch är inget vidare i heller däremot är X4 an och nu Raven jävligt snygga dom flesta andra har ju ingenting snyggt på design fronten speciellt om man räknar bort enfärgade kites för dom är ju inte fräcka för någon design direkt utam möjligtvis för att en viss färg är snygg.

• magwe

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 07:44

vad fan snackar du om? Den vit/blå torchen är ju assnygg! laugh.gif En drake som ser ut som mormors porslin är ju attityd!

• patrikol

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 07:50

smile.gifHelt klart attityd men snyggt inte i min värld. Är helt enkelt inte den porslins älskande typen men vi har ju alla våra olika intressen! Vill ha lite mer action än vad porslins världen ger wink.gif

• egan

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 09:35

snyggaste kajten ju för fän

• rambo_johnson

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 10:15

Torchen ser jevligt ’cheap’ ut i designen tycker jag, särskillt den blåa, den ser lidda dassig ut. Bra på de datoranimerade bidlerna men i verkligheten är det en annan femma…

• dmp

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 10:25

Har sagt det förr säger det igen… Smaken e som röven… klöven..

• magwe

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 10:31

Jag håller med om att den röda tochen som danskarna provade här ser rätt billig ut, men det verkar ju inte var någon färg som skall säljas och dom foton jag har sett av den vit/blå ser ju bra ut. Jag har ju dock inte sett den på nära håll… synd om den e så sunkig som du säger..

• patrikol

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 14:03

Word!

• patrikol

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 14:16

Man skall väl inte kasta pil i gummibåt? wink.gif Eh och design inte riktigt deras grej va?

• egan

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 16:36

jag tycker dom e grymma. men gillar man techno istället för rock kanske man föredrar slingshot eller nåe

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications