Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Naish 2005. Patrik kolla!!!!!
-
Naish 2005. Patrik kolla!!!!!
Publicerad av skanepaul på 13 oktober, 2004 vid 17:29luuddee svarade 21 år sedan 11 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Tack Palle!
Verkar grym den där Raven. Fan vad dom är duktiga på design finns knappt några snygga kites längre eller brädor för den delen. Nu blir man sugen igen som vanligt! Måste kolla vad som sägs ute i världen men den ser ju lovande ut. Minst sagt! 
-
Svar till:
Fan vad dom är duktiga på design finns knappt några snygga kites längre eller brädor för den delen.
[/ QUOTE ]
Så du menar att kiteprylarna var snyggare förr i tiden, HA
roligaste jag hört på länge. -
här är produktbladen för torch, raven, elements, boxer se, sol, haze och alien för nerladdning…. och givetvis favoriten the inflator också

http://www.kite-surf.com/news/pdf/Downloaded-from-www_kite-surf_com.zip
-
Nu har du nog intaget för mycket curry!!! Nej det menar jag definitivt inte det jag menar är att dom flesta kitemärken är extremt dåliga på design. Borde kunna titta på andra sporter och lära av dom.
-
Nej och årets Torch är inget vidare i heller däremot är X4 an och nu Raven jävligt snygga dom flesta andra har ju ingenting snyggt på design fronten speciellt om man räknar bort enfärgade kites för dom är ju inte fräcka för någon design direkt utam möjligtvis för att en viss färg är snygg.
-
vad fan snackar du om? Den vit/blå torchen är ju assnygg!
En drake som ser ut som mormors porslin är ju attityd! -
Helt klart attityd men snyggt inte i min värld. Är helt enkelt inte den porslins älskande typen men vi har ju alla våra olika intressen! Vill ha lite mer action än vad porslins världen ger 
-
Torchen ser jevligt ’cheap’ ut i designen tycker jag, särskillt den blåa, den ser lidda dassig ut. Bra på de datoranimerade bidlerna men i verkligheten är det en annan femma…
-
Har sagt det förr säger det igen… Smaken e som röven… klöven..
-
Jag håller med om att den röda tochen som danskarna provade här ser rätt billig ut, men det verkar ju inte var någon färg som skall säljas och dom foton jag har sett av den vit/blå ser ju bra ut. Jag har ju dock inte sett den på nära håll… synd om den e så sunkig som du säger..
-
Man skall väl inte kasta pil i gummibåt?
Eh och design inte riktigt deras grej va? -
jag tycker dom e grymma. men gillar man techno istället för rock kanske man föredrar slingshot eller nåe
Logga in för att svara.