Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Naish Helix- Vill-Ha-Begärets ljuva bittersmak

• skotten

Medlem
    24 augusti, 2007 vid 16:37

hahaha yeah I have met Tetras, we sat holding hands watching the sun go down, nice bloke.

• tetras

Medlem
    24 augusti, 2007 vid 17:03

@skotten 408313 wrote:

hahaha yeah I have met Tetras, we sat holding hands watching the sun go down, nice bloke.

Your place next time?:wink:

• jonaish

Medlem
    24 augusti, 2007 vid 17:22

Kan du inte komma ut till Habo Tetras, så man får ”snacka” med dig lite?

Till helgen kommer det blåsa bra så varför inte imorron ella på sönda??

• tetras

Medlem
    24 augusti, 2007 vid 17:30

@jonaish 408323 wrote:

Kan du inte komma ut till Habo Tetras, så man får ”snacka” med dig lite?

Till helgen kommer det blåsa bra så varför inte imorron ella på sönda??

Jag skall ut på Söndag om det blåser.

• jonaish

Medlem
    24 augusti, 2007 vid 18:18

@tetras 408325 wrote:

Jag skall ut på Söndag om det blåser.

Gött, då syns vi i habo! Du hade en North 18m2 the one and only…

• hugeo

Medlem
    24 augusti, 2007 vid 19:40

falle ring mig på söndag morgon

• davids

Medlem
    25 augusti, 2007 vid 03:41

It’s all in your head

• lidde

Medlem
    27 augusti, 2007 vid 15:35

Hej på er!

Jag vill ge er Helix-riders ett tips angående stoppern som ni finner i det lilla facket i väskan till bommen. Den fungerar 100%. Med en nätt fingerrörelse kan ni justera den precis så ni önskar. Det bästa är att den rör sig inte när bommen väl vilar på den. Om ni tycker att bommen kommer för långt ifrån er om ni har släpp den/ tappat den så kommer den till perfekt andvändning.

Jag tycker annars att Helixen är en förträffligt bra kite. Jag har aldrig tidigare kört en kite med så mycket känsla i. Den är toppen att hoppa med ett jämt lyft med lång hangtime. 12kvm fungerade riktigt grymt från 5-15m/s visade det sig efter söndagens förhållande. Fantastiskt att det gick att köra den i så kraftfulla byar. Det är extra roligt att kita nu när jag har en Helix… Det är mycket uppståndelse över den runt Malmötrakten, det är många som frågar och undrar om designen och om den är så bra som ryktet säger. Det är den… Hälsningar, Lidde

• haze

Medlem
    27 augusti, 2007 vid 18:34

Jo jag satte på den svart på min 7:a igår. Funkar alldeles utmärkt. Främst för Jakob som har kort armar 😉

Håller med att Helixen är en förträffligt bra kite. Har bara kört Flexifoil förrut och Slingshot även gamla NAISH. Men Helixen är riktigt riktigt grym. Hoppar högre och har längre hang-time än förrut. (nu hoppar jag fortfarande inte så högt) Det som var skönast var att det var så sjukt skönt att köra vågor med den. En stor skillnad mot de tidigare drakarna jag har kört. Men återkommer med en mer utförlig rec. längre fram. Min 7:a har ett grymt drag jämfört med min gamla Flexifoil ION iaf.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Naish Helix- Vill-Ha-Begärets ljuva bittersmak

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.