Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Naish senaste gym!
- 
		Naish senaste gym!Publicerad av patrikol på 12 augusti, 2004 vid 06:30Naish satsar nu på ungdomar så att man får rätt träning ifrån början. Seth kommer att forsätta på vattnet senare i utbildningen vi efterlyser nu vilken typ av cert detta kan bli frågan om nivå -4 kanske?  patrikol svarade 21 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 12 Svar patrikol svarade 21 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 12 Svar
- 
			12 Svar
- 
Hur stor drake har man till en sådan liten parvel tro? 0.5:a? 
- 
Svar till: 
 Naish satsar nu på ungdomar så att man får rätt träning ifrån början. Seth kommer att forsätta på vattnet senare i utbildningen vi efterlyser nu vilken typ av cert detta kan bli frågan om nivå -4 kanske?  [/ QUOTE ] 
 snacka om att bli hjärntvättad…bebisen kommer ju på allvar tro att Naish e bra grejjor när den blir stor ju, otäckt tycker jag  
- 
He He han kommer att ha klart för sig redan i från tidig ålder!  Provade med både cabrinha och EH samt Slingshot men endast det bästa accepterade han. Kräsen bebis Provade med både cabrinha och EH samt Slingshot men endast det bästa accepterade han. Kräsen bebis  
- 
Jo, jag är rädd för att det är nåt som sprider sig. Körde på mina slingshotprylar först men har nu bytt när han började tjäna egna pengar… 
- 
Svar till: 
 He He han kommer att ha klart för sig redan i från tidig ålder!  Provade med både cabrinha och EH samt Slingshot men endast det bästa accepterade han. Kräsen bebis Provade med både cabrinha och EH samt Slingshot men endast det bästa accepterade han. Kräsen bebis [/ QUOTE ] vi får väl se va du ska köra nästa år 
- 
Har inte så stor betydelse kör lika jävla dåligt på vilket märke som helst tyvärr!  Kan inte skylla  ifrån mig på något märke alls snarare egen förmåga. Eller rättare sagt brist på sådan. Kan inte skylla  ifrån mig på något märke alls snarare egen förmåga. Eller rättare sagt brist på sådan.  
- 
du ska bara lära dig hur fan man använder chicken loopen…för fan 
- 
Häng mer i i chickenloopen å mindre i bommen så kommer du rocka…. 
Logga in för att svara.