Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Naish Speed Party

• dr-masse

Medlem
    17 december, 2006 vid 08:13

Mondial du Vent har ju sjukt bra statistik (är nu farligt ute som nämner sådant här…), typ genomfört tävlingen med vind 14 år i rad eller nåt…

Det där kan bli askul! Hoppas svensklägret tar mark igen.

• imported_mickeo

Medlem
    17 december, 2006 vid 10:47

Tjena grabbar jag tänkte ochså Åka. Vad tror ni om att hyra en mindre lastbil och köra ned grejorna jag kan kolla om det är fler som är intreserade.
    Ha det gött.
    MickeÖ

• bjornen

Medlem
    17 december, 2006 vid 11:03

@dr Masse 354931 wrote:

Mondial du Vent har ju sjukt bra statistik (nu är farligt ute som nämner sådant här…), typ genomfört tävlingen med vind 14 år i rad eller nåt….

Aj aj aj , du vara bara tvungen… Rekordsviten är bruten ! Det positiva med det hela är att dina polare vet var dom ska vända sig när det inte blåser där nere 😉

• dr-masse

Medlem
    17 december, 2006 vid 11:13

ah, jag skall inte med men känner några som ska… Själv skall jag till Irland!

• imported_macts

Medlem
    18 december, 2006 vid 19:13

Jag och Sandro räknar med att representera Gävle. Kanske vore ett bra upplägg att åka fredagen före tävlingen. Då skulle man kunna segla från typ måndag 2/4 för att få några uppvärmningsdagar innan tävlingen börjar.

• jester

Medlem
    18 december, 2006 vid 19:40

Någon som har koll på ungefär hur möe stålars man får betala i vägtull på vägen ner? (och hem igen förstås)

Boende? Dom hävdar att där kan bli kyligt, men hur kyligt kan det vara vid medelhavet i april? Tält borde fungera, trots allt? Funkade bra i Holland trots bara 5 grader vissa nätter.

Iom SSM o allt annat lär det kanske bli en del tältande. Kanske borde skaffa sig ett bättre tält. Tips och förslag, bitte?

• faster

Medlem
    18 december, 2006 vid 19:52
  • imported_macts

Medlem
    18 december, 2006 vid 20:00

@Jester 355086 wrote:

Någon som har koll på ungefär hur möe stålars man får betala i vägtull på vägen ner? (och hem igen förstås)

Boende? Dom hävdar att där kan bli kyligt, men hur kyligt kan det vara vid medelhavet i april? Tält borde fungera, trots allt? Funkade bra i Holland trots bara 5 grader vissa nätter.

Iom SSM o allt annat lär det kanske bli en del tältande. Kanske borde skaffa sig ett bättre tält. Tips och förslag, bitte?

Jag tror definitivt tält funkar. Tempen låg på en 12-15 grader (medel) vid Leucate under den tiden. Skoteroverall för 399 SEK på Jula fixar dom kalla nätterna.

• tobhed

Medlem
    18 december, 2006 vid 20:54

Jag är sugen, men det kluriga är om jag har fått mina grejor då – har brädor men endast 1 segel…

• klang

Medlem
    18 december, 2006 vid 22:30

@tobhed 355093 wrote:

Jag är sugen, men det kluriga är om jag har fått mina grejor då – har brädor men endast 1 segel…

Tobhead, vad har du nu beställt? Vilken bräda tänkte/vill du köra på nästa år?

/R

• jester

Medlem
    18 december, 2006 vid 22:42

Starboard/Onwater teamrider – http://www.windsurf.se

Han kommer köra Starboard/Severne nästa år, mao

• faster

Medlem
    14 april, 2007 vid 14:13

Här är lite bilder från resan, tyvärr har jag inga bilder när vi seglar. Kanske Johan Hellberg tog några bilder när vi seglade.

• getwet

Medlem
    14 april, 2007 vid 15:41

Fy fan va coolt, två av mina superidoler…….Pascal Maka vid vårt ölbord och kela lite med Robbie…
    Förresten, Pascal vill komma till Sverige och segla, Surfan har du ett rum över?

• surfan

Medlem
    14 april, 2007 vid 17:52

Det vet du, inga problem!!!!

• marden

Medlem
    14 april, 2007 vid 17:58

välkomma hem gubbar har vart lite lungt här på speedkonfen utan er ett tag.
    grymma bilder ni ser dock lite slitna ut på en del, va det nu kan bero på
    bjöd ni era idoler på nåt eller?

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Naish Speed Party

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.