Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Naish Torch 2006
- 
Svar till: 
 Haha… Du är rolig du Patrikol…. När inget annat funkar, ens ditt eget kitemärke, så börjar du hotas lite fräckt på steffo.. Varje gång det är Naish snack så ballar tråden ur för att någon tycker annorlunda än dig och det får man inte.. Och med the power invested in you as a moderator på steffo så börjar du hota folk. Suck! Körde X3 tidigare och de hade bra kvalité som jag gärna skröt om, tills det blev en reva på 3m i min tia. De var trögstyrda, drog snett och saknade bottendrag. All shit. Köp Slingshot istället. Har inte haft ett enda problem med de kitesen. Helt underbara! Äh, lezbian. [/ QUOTE ]  right on chrillo! right on chrillo!
- 
Inte ett rätt skall det vara! 
 Helt ute och snurrar det är iofs kanske du också!
- 
Patrik va fan lägg ner du ballar ju ut fett så fort nån säger nått neg om naish. 
 Taga ner folk får väll tycka vad de vill.
- 
Svar till: 
 Patrik va fan lägg ner du ballar ju ut fett så fort nån säger nått neg om naish. 
 Taga ner folk får väll tycka vad de vill.[/ QUOTE ] WÖrD, jag säger precis vad jag vill det är ett fritt land för faaaaaaaaaaaaaan 
- 
Du måste höra allt skitsnacket för att förstå. 
 Men du har rätt i att några måste tagga ner en hel del det är dock inte jag.
 Jag ser bara till att reglerna följs och har aldrig och kommer aldrig att kommentera någons tycke och smak.
 Det är helt andra saker som jag går in och rättar till.
 JAg lackar ur när folk tror att dom är bättre än alla andra och att reglerna inte gäller för dom.
 Gillar inte folk som ser ner på andra och har aldrig gjort!
- 
I your dreams! 
 Samma regler gäller för dig som för alla andra!
- 
Sorry 2 say, men du måste faktiskt tagga ner också. 
 Du är schysst lugn kille på stranden, men här går du alldeles i spinn ibland.
- 
Nej det gör jag definitivt inte. 
 Jag säger bara ifrån när någon går för långt!
- 
Svar till: 
 Du måste höra allt skitsnacket för att förstå. 
 Men du har rätt i att några måste tagga ner en hel del det är dock inte jag.
 Jag ser bara till att reglerna följs och har aldrig och kommer aldrig att kommentera någons tycke och smak.
 Det är helt andra saker som jag går in och rättar till.
 JAg lackar ur när folk tror att dom är bättre än alla andra och att reglerna inte gäller för dom.
 Gillar inte folk som ser ner på andra och har aldrig gjort![/ QUOTE ] 1. jag läser också ”skitsnacket” 
 bara det att du kallar det skitsnack säger ju en delJag tycker du behöver tagga ner du har lite väll lätt för att gömma dig bakom ord som att ”reglerna” måste följas. Visst regler er regler men du ballar ju ut om naish i vilket fall. även om det har med reglerna att göra eller ej. Om man bortser från tjabet mellan Mille och rambo så är du inblandad i princip allt hallaballoo här på steffo pgr av allt tjabb om naish. så jag säger det igen, jag tycker du ska tagga ner. mille och rambo hoppar på varandra bara medans du hoppar på vem som hälst som säger nått neg om naish. 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Haha… Du är rolig du Patrikol…. När inget annat funkar, ens ditt eget kitemärke, så börjar du hotas lite fräckt på steffo.. Varje gång det är Naish snack så ballar tråden ur för att någon tycker annorlunda än dig och det får man inte.. Och med the power invested in you as a moderator på steffo så börjar du hota folk. Suck! Körde X3 tidigare och de hade bra kvalité som jag gärna skröt om, tills det blev en reva på 3m i min tia. De var trögstyrda, drog snett och saknade bottendrag. All shit. Köp Slingshot istället. Har inte haft ett enda problem med de kitesen. Helt underbara! Äh, lezbian. [/ QUOTE ]  right on chrillo! right on chrillo![/ QUOTE ] Inte ett rätt skall det vara! 
 Helt ute och snurrar det är iofs kanske du också!
 Carpe DiemÄndrad av patrikol (19/07/2005 14:04) [/ QUOTE ] chrillo, jag vet att både du och jag tror oss ha sett din x3:a pajja och dra snett, men det har aldrig hänt, det är bara en illusion… 
- 
Och du vet att detta inte är ett personangrep jag tycker du är en juste kille , men helt klart dax att tagga ner.. vi är massor med folk som är mer eller mindre sponsrade av olika märken här på steffo men ingen gör sånt hallabaloo av det som du. 
- 
Inte jag som snackar skit det gör andra jag säger ifrån bara och det är definitivt inte bara när det gäller Naish men eftersom ett par tre stycken här har satt i system att svartmåla Naish hela tiden så blir det ju mer av den varan men som sagt det är inte jag utan andr som är skyldiga! 
- 
å sa andas vi in genom näsan och ut genom munnen. blunda! får du upp bilden av bestflickorna på näthinnan? bra! då stannar du i den tanken medans du ser dom tvåla in sina ***** och sin ****.. 
 lugn nu patrik?nu är du lugn och tänker på att jag e en lika störd steffoholic som dig och börjar också tröttna på vissa individers skämt som va roliga dom första månaderna men nu efter över ett halvår är rent sövande. 
 tänk nu på varför du alltid retade lilla lisa i 5:e klass. de kanske va som så att hon va den enda som fortfarande blev arg och jagade dig efter du för 1000:e gången kallat henne glasögonorm?
 fokusera nu på denna känslan! kan du nu på nåt sätt känna samhörighet med rambo mfl? du kanske tillåmed kan förstå varför dom kör med samma gaaaaaamla skämt om och om igen?å så tänker vi tillbaks på bestflickorna igen.. nu tar dom på sig sina puffjackor och levis supertwisted jeans. du öppnar ögonen och kanske, kanske tar du det lite lugnare. du behöver inte försvara naish med näbbar och klor. det finns faktiskt folk som tycker naish e rätt värdelösa, annars hade det ju inte behövts andra märken. som det ser ut nu hoppar du på även dom som har nåt konstruktivt att säga. 
- 
Tänk dig in i rollen som den store boxaren som enkelt ska slå ner den lilla taniga killen (alla andra här på steffo) som dessutom är en meter kortare än dig. det hela slutar dock med att den lille boxaren springer runt och slår den store på pungen hela tiden utan att få en ända smäll själv. förstår du komiken? kryp in i en ringhörna, skydda pungen och invänta rätt tillfälle istället för att springa runt och vifta med armarna utan resultat. 
Logga in för att svara.