Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Naish Torch – more than a kite

• Naish Torch – more than a kite

Publicerad av sourra på 26 april, 2008 vid 11:01

Not only is Naish Torch one of the greatest freestyle kites of all times. It is also a strong player in the shower after it has served you well on the seven seas. Naish now introduce the Naish Torch shower curtain! Incredible value!

skotten svarade 17 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • blackadder

Medlem
    26 april, 2008 vid 11:25

Det är peggat, men jag låter bli…

• sourra

Medlem
    26 april, 2008 vid 11:30

Hehe, nej svinga på nu Ulrik, jag är nyfiken på vad du kan hitta på för lustigt här. I vindstilla tider som dessa behöver man underhållning. Det var till och med kul att sitta och sätta öljetter på det arma tygstycket.

• djevulen

Medlem
    26 april, 2008 vid 12:30
  • blackadder

Medlem
    26 april, 2008 vid 12:35

Ja fy fan va det är dött nu. Men man kan ju pyssla lite med föreningen. Skattemyndigheten kollar just nu om vi är pålitliga nog för att få ett org. nr. Detta måste man ha för att få öppna ett konto. Lite som att starta ett företag utan utsikter till att tjäna pengar…

• stebe

Medlem
    26 april, 2008 vid 13:17

@sourra 461042 wrote:

Not only is Naish Torch one of the greatest freestyle kites of all times. It is also a strong player in the shower after it has served you well on the seven seas. Naish now introduce the Naish Torch shower curtain! Incredible value!

Kan du ordna en dörrmatta åt mig?

• skotten

Medlem
    26 april, 2008 vid 15:22

hahahaha sharp…

• jezaja

Medlem
    26 april, 2008 vid 16:21
    stebe;461059 wrote:
    Kan du ordna en dörrmatta åt mig?

Då duger inte en Torch tyvärr, då får vi gå på flexifoil istället.

• sourra

Medlem
    26 april, 2008 vid 16:38

Tror nog Bularoon gör sig bäst som dörrmatta med sin heavy duty-design. Men kolla om du inte kan hitta en sån vadderad gammal 180 cm-twintip från Naish, den kan nog bli en perfekt dörrmatta om man hyvlar av en dm på dess tjocklek.

• stebe

Medlem
    26 april, 2008 vid 19:01

Jag bara skoja. Dörrmattan får bli i cuben fiber, samma material jag har i mina kondomer.

• skotten

Medlem
    26 april, 2008 vid 19:51

I find that I get a rash from those….. it could of course be the sheep thats the problem.. I dont want to seem like I dont have an open mind.

• nic

Medlem
    27 april, 2008 vid 09:09
    skotten;461121 wrote:
    I find that I get a rash from those….. it could of course be the sheep thats the problem.. I dont want to seem like I dont have an open mind.

Det är bara meningen man ska använda dem en gång å om du använder dem två så vänd den inte ut och in andra gången ska du se att slipper kliandet :p

nic

• skotten

Medlem
    27 april, 2008 vid 09:29

Doh, I should have known better…..

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications