Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nån mer än jag som undrar hur moddar kungen ser ut
-
Nån mer än jag som undrar hur moddar kungen ser ut
Publicerad av skejtar_henke på 24 november, 2004 vid 10:18Hur mycket prylar har han När han åker. Nån som har nån kul bild på honom. Han lär ju var full av grejor. Han Verkar ju ha moddat allt från topp till tå. Men jag måste ekänna att han verkar vara iovativ.
Personen jag pratar är givetvis Walle. Ta detta som en komplimang walle. Bara avundsjuk på dina moddarkunskap.patrikol svarade 20 år, 5 månader sedan 8 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Har hört att han har en extra stor bräda bara för att hålla uppe alla prylarna!
-
Svar till:
Hur mycket prylar har han När han åker. Nån som har nån kul bild på honom. Han lär ju var full av grejor. Han Verkar ju ha moddat allt från topp till tå. Men jag måste ekänna att han verkar vara iovativ.
Personen jag pratar är givetvis Walle. Ta detta som en komplimang walle. Bara avundsjuk på dina moddarkunskap.[/ QUOTE ]
-
Svar till:
jag har sett honom live.
[/ QUOTE ]
jevla smygande papparazziVart då?
-
fast ja e inte säker. men i habo pung i somras.. kan ju ha vatt nån annan.. eller? kanske såg i syne..
-
Jag såg han på gotland en gång! superweekend då i sommras.
det var en sann uplevelse må jag säga.han sprayade till o med lite vatten på mig ute till havs när vi åkte sida vid sida..jag känner mig speciell.
-
Walle! The man! The Myth! The Moddare! Så du har varit så nära! Coolt!
Logga in för att svara.