-
nån som fick bra surf idag?
(för att inte få kretik av kännsliga sakkers på konfen, så till er som är kännsliga för otäcka bilder bör inte kolla på den bifogade bilden
)…..Själv spendera man 6-7 timmar med ett par andra nissar nere i varberg, i väntan på vinden som aldrig riktigt dök upp..
men visst, mitt kartongsnya vodoo 5.3
å kauli68 funkade en stund..dock inga waves, när de än väl började arta sig lite la sig vinden, vågor eller vind, vind eller vågor? jag vill ha bååda!!!!
jävla skit prognoser!inte nog med det..efter kanske 2 timmars surfande blev man sugen på lite käk, tänkte göra ett sista geckoförsök påvägen in, baila i en våg..grejorna la sig helt åt helvette fel för att bara lyfta dem å surfa in igen, låg i vattnet å donade, men lik förbaskat kommer de en våg å spolar lille rambo å prylarna så dem hamnar fel, sista gången blev jag förbannad å slängde över seglet så de låg innåt land, då flippade sig brädan med fenan uppåt, då kom en våg som bröt å tryckte mig i ryggen, spolade mig i ett läge över bräda..tryckte med händerna på brädans undersida så den sjönk ner, för att undvika fenan då.
men då slinter man på brädan så brädan far uppåt, allt detta sker ju på sekunder..men man fick se fenan på väldigt nära håll, svish så blev man snittad som en annan skinka
jävla skit! hela läppen höll ju på rammla av..
det e livsfarligt att surfa i icke planings förhållanden.
Logga in för att svara.