Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing nån som fick bra surf idag?

• nån som fick bra surf idag?

Publicerad av JOHN_j_RAMBOO på 4 juni, 2005 vid 19:19

(för att inte få kretik av kännsliga sakkers på konfen, så till er som är kännsliga för otäcka bilder bör inte kolla på den bifogade bilden smirk.gif)…..

Själv spendera man 6-7 timmar med ett par andra nissar nere i varberg, i väntan på vinden som aldrig riktigt dök upp..
    men visst, mitt kartongsnya vodoo 5.3 wink.gif å kauli68 funkade en stund..dock inga waves, när de än väl började arta sig lite la sig vinden, vågor eller vind, vind eller vågor? jag vill ha bååda!!!!
    jävla skit prognoser!

inte nog med det..efter kanske 2 timmars surfande blev man sugen på lite käk, tänkte göra ett sista geckoförsök påvägen in, baila i en våg..grejorna la sig helt åt helvette fel för att bara lyfta dem å surfa in igen, låg i vattnet å donade, men lik förbaskat kommer de en våg å spolar lille rambo å prylarna så dem hamnar fel, sista gången blev jag förbannad å slängde över seglet så de låg innåt land, då flippade sig brädan med fenan uppåt, då kom en våg som bröt å tryckte mig i ryggen, spolade mig i ett läge över bräda..tryckte med händerna på brädans undersida så den sjönk ner, för att undvika fenan då.
    men då slinter man på brädan så brädan far uppåt, allt detta sker ju på sekunder..men man fick se fenan på väldigt nära håll, svish så blev man snittad som en annan skinkamad.gif
    jävla skit! hela läppen höll ju på rammla av..
    det e livsfarligt att surfa i icke planings förhållanden.

adde svarade 20 år, 5 månader sedan 11 Medlemmar · 30 Svar
  • 30 Svar
  • _alexander

Medlem
    4 juni, 2005 vid 19:21

oh fy fan, den skadan hade jag lätt tagit för att få surfa idag

• tdk

Medlem
    4 juni, 2005 vid 19:22

Du ska inte vara så åpen när du käkar vågfens soppa! tongue.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    4 juni, 2005 vid 19:28

höhö, snabba trummslag och en crash..

muppsar du upp dig mera tomas så skall jag lägga ut bildserien på ditt onefoted kastfall into tångruskagrin.gif

• _alexander

Medlem
    4 juni, 2005 vid 19:32

men du måste du inte fått ryckt väck skrotet ur käften också?

• tdk

Medlem
    4 juni, 2005 vid 19:40

Svar till:

höhö, snabba trummslag och en crash..

muppsar du upp dig mera tomas så skall jag lägga ut bildserien på ditt onefoted kastfall into tångruskagrin.gif

[/ QUOTE ]Haha!!! John lilla vän! Den dagen det finns en sådan bild får du gärna lägga ut den! Mohhaha!!

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    4 juni, 2005 vid 19:42

den kommer wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    4 juni, 2005 vid 19:44

Hur gick det för din fena då?

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    4 juni, 2005 vid 19:50

vettefan, frågade inte..men jag tror den mår rätt bra för tillfället, men muppsar den upp sig en gång till så kommer den få smaka grund!

• babilidoo

Medlem
    4 juni, 2005 vid 19:56

varför kommer ni inte ner till skåne , vi har rokkat från morgonen till kvällen

• manno

Medlem
    4 juni, 2005 vid 20:07

Verkar som balt-bröderna hade det bra iaf! picture_180.jpg

• danneman

Medlem
    4 juni, 2005 vid 20:13

Fan ta alla vindprognåser!
    Dom borde fan bli ersättningsskyldiga efter det här misslyckandet. Detta gäller ju inte bara oss som vindsurfar utan alla båtägare som stannade hemma mad.gif
    Det blir ju liksom svårt att ta prognåserna på allvar i framtiden.

UPP TILL KAMP grin.gif

Men som tur var fick man ju plana lite i apel ändå tack gode gud grin.gif grin.gif

• imported_borje

Medlem
    4 juni, 2005 vid 20:48

Vilshärad levererade inte som väntat, men lite åkning blev det ändå. Hoppas på vind imorgon istället smile.gif
    Bifogar lite bilder…

• imported_borje

Medlem
    4 juni, 2005 vid 20:48

.

• imported_borje

Medlem
    4 juni, 2005 vid 20:49

• imported_borje

Medlem
    4 juni, 2005 vid 20:49

k.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications