Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › nån som fick bra surf idag?
-
jäklar vad många ni va

vilken storlek körde ni på?
vad det gäller vind imorgon ser det mörkt ut om du inte går upp klockan fem. -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst4 juni, 2005 vid 21:14göttmoos…alltid lika kul när de går bra för andra…….
goa bilder!! man blir inte alls sugen

-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst4 juni, 2005 vid 21:40nae vettefan..de e ju ett par mil så att säga

men nån gång kommer Rambo invadera erat vatten oxå
-
Rambo, du får lägga geckon åt sidan och sitta å studera nikke i några timmar innan du försöker dig på den igen

-
Det var väldigt byigt. Jag körde 5.0 och 98 liters bräda. Ibland var det bra tryck och ibland stod man och guppade och såg dum ut

Tänkte sätta klockan på sju imorgon.
-
här gick man och väntade på viond hela dagen. och sen vid klockan kvart i två när jag ahde vart ute och tokpumpat mej upp i planing med 6.2 ett par gånger och inte pallade mer och gick upp. då pangar det i som fan. shiiit! hade bal igår och var tvungen att vara i mörby och göra mej iordning vid tre så ut i tre kvart med tokstort segel (hade ju ite tid att rigga om), andra körde 5.0-5.3 och jag som välll inte kan pstås vara nån jättestor kille så en lättvindsriggad 6.2a med galetmycket drag var inte optimal. men gött som faaaaan var det iallafall.
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst5 juni, 2005 vid 19:36vet din mamma om att du använder sådana fula ord Nicklas?
..vet ju en som behöver skolas lite granna, å jag vet var du hänger nånstans, så muppsa inte upp för mycket förs du blivit myndig å kan stå för dina handlingar.
-
Saxat från brädseglarförbundets hemsida…
…Leder gör vår Nordisk mästare David Kruse framför ett riktig framtidslöfte Niklas Stråhlen 16 år…
/adde
Logga in för att svara.