Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing nån som har en trasig bom?

• nån som har en trasig bom?

Publicerad av luuddee på 5 oktober, 2004 vid 21:04

nån som har en trasig bom? typ knäckt elelr nått.. elelr vet var man kan få tag på endcaps (dom grejjorna i ändarna som linorna sitter i)… behöver linor mä om nån har 27m…

zebulon svarade 21 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • davids

Medlem
    5 oktober, 2004 vid 21:47

Jag en pulleybar som du kan få köpa av mig om du vill smile.gif

• luuddee

Medlem
    6 oktober, 2004 vid 13:03

så länge endcapsen e kvar.. va ska du ha för den.. behöver 2st 27m linor mää..

• zebulon

Medlem
    6 oktober, 2004 vid 17:19

Hej Luddee!

Jag har lösa endcaps till Advance kolfiber-bom (http://www.airborn.se/kobra), men det följer med fästskruvar så att man kan fästa dem på vilken bom som helst bara diametern är någorlunda lika. De bommar jag moddat har jag både epoxy-limmat och skruvat och det har suttit fint. Bifogar bild…

Q-Power linorna säljs nu till väldigt bra pris på höstrean! Har iofs sålt alla utom ett set om 2×30 som du kan kapa till vilken längd du vill, alternativt finns ett par rullar kvar oxå!

/Jonas

• luuddee

Medlem
    6 oktober, 2004 vid 18:05

va ska du ha för två stycken då? samt antingen settet med två linor elelr en rulle…??

• zebulon

Medlem
    6 oktober, 2004 vid 20:56

Ge mig 150:- för ”ändarna”… Funkar det inte är det bara att skicka tillbaks. Rea-pris för ett lin-set är 450:- och rulle (152m) 820:-(mer priser & utbud på http://www.airborn.se under ’produkter’)!

Skicka mig ett mail på jonas@airborn.se isf

/Jonas

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications