Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › nån som har en wakeskate eller vet var man får tag på en bra och billig
-
nån som har en wakeskate eller vet var man får tag på en bra och billig
Publicerad av skejtar_henke på 16 oktober, 2006 vid 19:23Nån som har en wakeskate eller vet var man får tag på en bra och billig?
niklas82 svarade 19 år sedan 6 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
bygg en själv vet ja!!
då blir den iaf billig!! annars går dom fan på + 1500 kr minst!!
-
Precis. e väl bara å sno freddes å malla. gör den i dubbla 4mm ply som du limmar ihop i lite mer rocker än hans. Sen lackar du in några bilder på dina milfs du hittat på schlagerbaren och vipps har du den ballaste brädan i skåne.
-
pjoter wrote:Precis. e väl bara å sno freddes å malla. gör den i dubbla 4mm ply som du limmar ihop i lite mer rocker än hans. Sen lackar du in några bilder på dina milfs du hittat på schlagerbaren och vipps har du den ballaste brädan i skåne.
+
Att jag skriver ”jonaish” riktigt fett på skiten….så kommer de bli ballaste brädan i Skoone-land..:grin:
-
Foam top, 9 lagers plywood, 3-stegs rocker.
Identisk med -06’an förutom färgen.Pris 1095 kr
-
Hur JÄVLA svårt kan de va att bygga en själv ?!?!
Nu får vi dra en guide!!
köp……………….pris
*plywood………………200
*sandpapper…………..100
*trädskydds färg……..150+ meny
*sketna skor att köra med……200
*fena……………………………100etc..
från 450 krNu blev jag fan sugen på att bygga en!! om en vecka kommer du få se min iaf!!
-
Den där brädan var väl ok. Men tror det blir för mycket rocker för att kita med faktiskt
-
de e mkt rocker på freddes också.å den va ju busenkel att ta höjd med.
-
sidpiraya wrote:jag har en 🙂
mickes e bra mycket fetare än min…
Logga in för att svara.