Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån som har ett dekorativt segel att skänka i Lund/Malmö trakten?

• Nån som har ett dekorativt segel att skänka i Lund/Malmö trakten?

Publicerad av bananen på 26 augusti, 2008 vid 07:54

En kompis frågade mig om jag hade något gammalt segel liggande för han och hans kollegor vill piffa upp sitt kontor kenom att hänga nåt färgglatt i taket. Tyvärr har jag gjort mig av med allt gamalt och har ingen lust att skänka min nya NP-linje ;-):wink:

Är det någon som vill bli av med något från garaget? Antar att mögel inte är önskvärt och att trekantssegel är out-of-the-question, men annars har dom nog inga stora krav. Kan säkert bytas mot en pava vin eller ett sexpack. Givetvis fixar dom hämtning eller frakt!

Varför inte skänka bort era knarkar-kulörta Superfreak så att det blir lite plats i bilen för nya? 😀 😀 😀
    [IMG]http://0108dev.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=38379&stc=1&d=1217958118[/IMG]

bananen svarade 17 år, 2 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications