Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › nån som kommer till erstan idag ????
-
nån som kommer till erstan idag ????
Publicerad av anonym-anvandare på 4 juli, 2002 vid 04:55det ska ju blåsa so 11-14 m/s de e kulingvarning !
undrar om det kommer några fler än bara jag?haga park rules …….
anonym-anvandare svarade 23 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
nyss hemkommen från gotland. ska jag dra till erstan nu så ska det fan inte regna!
Erstan suger för tillfället! -
nu har dem ändrat sig nu säger dem 4-7 på förmiddan och no 11-14 på eftermiddan . jag åker dit på eftermiddan!
du har inte lust att komma ner då ?haga park rules………
-
Var hoppar ni i ? I saltis eller vid Tyresö ?
Men seglar ni när det regnar ??Ha det/Teabag
-
tyresö …
ja man får nog segla i regn idag ere nån som kommer ner eller de ska fan blåsa 14-17 no-ohaga park rules……….
-
tyresö …
ja man får nog segla i regn idag ere nån som kommer ner eller de ska fan blåsa 14-17 no-ohaga park rules……….
-
tyresö lockar bestämt men flaggorna hänger likväl som råttpittar.Tur att själen inte är lika grå som himlen.
Riktningen är dock N-NO men ingen fart än kl 15.40
Ha det/teabag -
lika lugn i min resignation, är jag nu när jag sitter och sippar min java, som träden.Träden som liksom sträcker sig mot den grå skyn och säger ge mig mer regn och låt mig för aldrig behöva stå ut med vind.
En skön hemmakväll… -
Körde du eller?
På lördag blir det av i alla fall. Nu skiter jag i om det blåser jag kan leva på den korta rek-rundan till gotland med tre dagars bra surfing ett tag.
Saknar just nu både surfbuss,våggrejor, en 9:a och lite andra grejor. många tomburkar blir det att samla…..
-
nejj det blåste inget men imornn blir det surfing så det smäller om det kan man segla på erstan på w-sv ??????
aja vi ses där om de går !haga park rules………..
-
nejj det blåste inget men imornn blir det surfing så det smäller om det kan man segla på erstan på w-sv ??????
-
-
alla riktnigar funkar utom nord tycker jag, roligast är ju SO sedan kommer NV och dom andra funkar om man inte vill åka nånannanstans. på N drar jag till baggen (seglarvägen), den spöar egentligen erstan men det tråkiga är att det inte brukar vara några andra där och att det är riktigt många båtar ute om det är bra väder.
-
okejj låter bra men ska det blåsa på lördag???????
isåfall ska jag fan kommer jag har ingen skjuts idag jävla helvete….
aja vi cs väll på¨lördaghaga park rules………
-
såg inte att det va nån ute från tyresö igår, erstan var som vanligt byig och konstig.
Logga in för att svara.