-
Nån som kört lf watson ct?
Har en cb custom hemma som jag måste fixa bindningar till, funderar på lf watson ct.. är dom skitstyva? kör på lf synergy 2011 nu?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nån som kört lf watson ct?
Har en cb custom hemma som jag måste fixa bindningar till, funderar på lf watson ct.. är dom skitstyva? kör på lf synergy 2011 nu?
nej, jag tycker inte de är skitstyva, men lagom styva, sköna och bra, körde 2011orna hela förra säsongen i både kabel och kite. Är inte säker på om jag testade synergy 2011 men 2010 var ganska lika samma års watson…
Jag har inte hunnit provköra modell 2012 men de känns lite mer slimmade än förra året, och lite tightare i stl., ungefär samma styvhet men bättre bottenplatta än 2011. Jag kommer köra på dem i år.
ok tack för svaret, det var 2011:orna jag funderar på att köpa. Menar du att dom är stora i storlekarna? Jag har 42,5 och tänkte beställa 9-10 tänker jag rätt, har ingen möjlighet att testa.
Har kört watson ct 2011 och instämmer med ovan. Dom känns inte styva men ger bra stöd. Jag har 42,5 och kör 9-10:orna
Logga in för att svara.
Hantera pushnotiser
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nån som kört lf watson ct?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.