Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Nån som ska till Marocko i sommar?
- 
		Nån som ska till Marocko i sommar?Publicerad av poopzilla på 26 maj, 2004 vid 07:47Kommer att bila ner till Essaouria efter midsommar. Nån annan som ska ner och när isf? Thomas fatpat svarade 21 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar
- 
			10 Svar
- 
Jag, Steffo och två till (Patrik ’FatPat’ Wallen och lillebror Martin Wallen) kommer ner 19/6. Hemresa 5/7 för mig och Steffo, Patrik och Martin sticker hem 2/7. 
 Staffan och västkust-co. skulle också dyka upp vid 1/7 tror jag.Hinner ni fram innan vi sticker hem igen? 
 //Benny
- 
Några dar borde vi kunna synka, tycker jag. Har räknat med en dryg vecka ner, men, men… sen får vi se om det blir några längre strandhugg på vägen. Vore kul om ni kunde SMS:a lite lägesrapporter när ni är där nere, så man vet vad som väntar. Thomas 
- 
tjena. jag och en polare kommer att aka ner dit… vi kommer att halla til i tarifa nagon vecka fran och med torsdag. den 3. hade ni tankt att aka bil ner eller ? hade vart ball att samaka. sla en lina om ni kaner for det. +34645029660 mvh: bjorn 
- 
Jag och Kate kommer att åka dit 4 veckor. Drar 13/6 från KBH. DET SKA BLI SÅ JÄVLA GÖÖÖÖÖT. Någon som har kontakt på en bra biluthyrning??? 
- 
Please behöver få reda på lite info ang Marocko Spots? 
 Vind?
 Flybolag?/Freddan 
- 
Kolla Staffans reseberättelse från 2001: 
 http://www.apelviken.nu/build/visning.asp?val=5&visning=artiklar_marocko01.asp
- 
Freddan, Se länken nedan till berättelsen om vår tur till Marocko förra året: 
 http://www.steffo.nu/forum/showflat.php?Cat=&Board=resor&Number=127702&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1See ya? 
 //Benny
- 
5-22 Juli blir det ös i Marocco…Behöver hjälp med billig bil… Vart skall man vända sig.. Freddan 
- 
Nu har jag lagt upp lite bilder från Marocko på min hemsida: CC-Bilder Mer bilder kommer när Staffan, MC, Mattias P & Dan kommer hem denna veckan (har ca 700 bilder liggande på MC:s laptop, så jag hoppas att den inte kraschar  . .Obs! Självaste Konfmastern själv, Steffo, lyckades fastna på en bild! 
- 
Tjena, 
 Snygga bilder! Hamid är ju alltid bildskön.
 Längtar redan tillbaka, här på ostkusten har det varit tunnt med segling sen hemkomsten.
 /Patrik
Logga in för att svara.