Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › nån som ska till varberg eller
-
nån som ska till varberg eller
Publicerad av rambo_johnson på 5 september, 2004 vid 10:49typ den 28/29 eller så? eller e de för laungt baurt
patrikol svarade 20 år, 8 månader sedan 17 Medlemmar · 38 Svar -
38 Svar
-
Bara om det inte är toppkajtväder i skåne, åker hellre själv än tittar på andra! Skulle dock va kul och se Cabrinhas nya drakar!
-
Får jag ledigt ifrån jobb + Vind såklart + Tillräckligt många i bilen plats för 6 passagerare för att dela bensinen så är jag på. får väl i allafall vara minst en tre fyra stycken.
-
Fick nyss sms av Saida o hon påstod att d int skulle blåsa….
-
Svar till:
Får jag ledigt ifrån jobb + Vind såklart + Tillräckligt många i bilen plats för 6 passagerare för att dela bensinen så är jag på. får väl i allafall vara minst en tre fyra stycken.
[/ QUOTE ]
fixar du en sån där röd firma bil med stege så e jag på
-
vaffaan, det kommer ju tillome lite dryga jävlar från öfre östermalm dit. d e fan långt.
-
Patrick, jag skulle kunna tänka mig att hänga med.
Stellan? -
jobbar i morgon och ser om jag kan få ledigt då. Kan jag det så ju fler desto bättre.
-
jag är inte sen.jag e inte den som e den, jag kan sitta på taket!
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
Jag vill oxå följa mä!
(25-26/9)
Så kanske det blir så här mysigt mä Stakkaboyz? -
Vi åker ner me mercan. Då kan vi hämta våra kites då, eller helgen innan för då åker vi också ner om det blåser. Länge leve billig diesel!!!!!!!!!
-
hänger gärna åsså på dit. skulle va skitkul!
kaiser, ta din bil så bokar jag upp baksätet åt mig å mitt lock folköl. -
Anonym
Gäst5 september, 2004 vid 18:24Givetvis skall man dit!
Logga in för att svara.