Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing nån som ska till varberg eller

• anonym-anvandare

Medlem
    5 september, 2004 vid 21:05

Hoppas du menar den 25/26 för då ska vi ha ett party som heter duga,vi hoppas på vind och fint väder ,resten får vi se hur det slutar,Vi har bokat stuga i Björkängs camping.250/Dygn utan varmt vatten och dass 375/Dygn för stuga med varmt vatten och dass.Mycket trevlig dam som jag bokade hos,så ska man vara som säljare ,då får man många nöjda kunder. grin.gif grin.gif grin.gif
    Hoppas ni kommer och rippar loss i björkäng,vi ser fram emot att möta er på vattnet & i luften
    mvh Roger Örnvang
    http://www.kiteaddicts.net
    P.s bara från vår klubb i Fortuna kommer minst 10 st som vill kolla på olika manövrar och vem som hoppar högst och längst i luften.
    Ha det gött där ute. smile.gif

• egan

Medlem
    5 september, 2004 vid 21:18

Vi siktar också på att ansluta.

• luuddee

Medlem
    5 september, 2004 vid 21:19

klart vi ska dit.. blir fett ös om de blauser… men rambo.. vi får fixa mitt millitär tält så kan vi slagga i det =).. och grilla på eldstaden.. men ni där uppe fixa litta vind så komemr vi.

• egan

Medlem
    5 september, 2004 vid 21:22

Svar till:

klart vi ska dit.. blir fett ös om de blauser… men rambo.. vi får fixa mitt millitär tält så kan vi slagga i det =).. och grilla på eldstaden.. men ni där uppe fixa litta vind så komemr vi.

[/ QUOTE ]kan man kinesa där kanske. sånna e väl gigantiska

• tottovich

Medlem
    6 september, 2004 vid 09:39

jacko har ju ett sånt jätte tält vi tar med de erik

• kicki

Medlem
    6 september, 2004 vid 09:44

Jag är på om jag är här. Jag ska åka till Belgien igen imorgon för en anställningsintervju så det kanske blir som förra året att jag sitter på steffo hela dagarna… det blir med stor sannolikhet så för den nya tjänsten ska tydligen vara lägre tempo på än min förra…. jippi.

• gogga

Medlem
    6 september, 2004 vid 09:53

Suck… Har inte ni börjat jobba än!! Måste ju fan ta det på en helg så man kan hänga med!!!

• tottovich

Medlem
    6 september, 2004 vid 10:00

25-26 är ju en lördag söndag smirk.gif

• kicki

Medlem
    6 september, 2004 vid 10:11

jag vill också med!!!! Om inte annat så flyger jag upp bara för det!!! Jag har saknat kiteeventen, ska bli kul att träffa alla! Kan alla singla killar vara snälla att utmärka sig med något, som typ en klisterlapp i pannan ”SINGEL”.
    Lite snusk ingår i boendepaketet hoppas jag…. hihihi
    Ska jag deleta detta meddelanden eller inte… hmmmm.

• tottovich

Medlem
    6 september, 2004 vid 10:37

Svar till:

jag vill också med!!!! Om inte annat så flyger jag upp bara för det!!! Jag har saknat kiteeventen, ska bli kul att träffa alla! Kan alla singla killar vara snälla att utmärka sig med något, som typ en klisterlapp i pannan ”SINGEL”.
    Lite snusk ingår i boendepaketet hoppas jag…. hihihi
    Ska jag deleta detta meddelanden eller inte… hmmmm.

[/ QUOTE ]´

bara att leta upp Erik ”Egan” ända singeln i NL wink.gif

• luuddee

Medlem
    6 september, 2004 vid 10:48

klart.. fan ja tror det e ett 25 manna tält elelr nått. =).. haha

• tottovich

Medlem
    6 september, 2004 vid 11:10

då finns de kanske plats för en fetgrek också? grin.gif

• patrikol

Medlem
    6 september, 2004 vid 11:26

Fick semester så jag kör om det blåser. Dom som är inresserade av att åka (plats för 6 passagerare 7 med chaffören) Hör av er så kanske vi kan fixa en stuga eller två.

• gogga

Medlem
    6 september, 2004 vid 12:26

Svar till:

25-26 är ju en lördag söndag smirk.gif

[/ QUOTE ]

Rambo har ju skrivit 28/29 i första inlägget, men det har kanske ändrats under trådens gång? Har inte riktigt följt den

• tottovich

Medlem
    6 september, 2004 vid 13:14

jag som läst fel. önsketänkande att de var en helg kanske frown.gif

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing nån som ska till varberg eller

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.