Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › nån som skall kita i ASKIM , Göteborg idag?
-
nån som skall kita i ASKIM , Göteborg idag?
Publicerad av metallifredd på 29 augusti, 2005 vid 07:00ska va ca 15m/s o lite regn tror jag.
onsalamätarn visar 12m/s nu men det ökar nog.
anonym-anvandare svarade 19 år, 8 månader sedan 9 Medlemmar · 26 Svar -
26 Svar
-
Japp, blir i eftermiddag/kväll, om jag får tag i ngn bräda, spräckte ju min helt i Rågelund i fredags…
-
herre jävlar Daniel! Köpa min? Det är den Besta.
spesial plajs fol u?
Jag drar ut om en kvart.
-
Typiskt att bli sjuk när första höstvindarna kommer men ger mig själv några timmar till att bli frisk på sen ska jag åka till askim å testa hur illa det det är. Tror jag … host host
nic
-
Varför åker ni inte söderut? Jag åker ju nästan alltid själv till vbg. lejet eller ett gött spot i falkenberg
-
Det tar längre tid… tid är ibland en bristvara…
Dock så e d så att varje gång jag är i Askim så säger jag till mig att det är sista gången, för förhållanderna brukar oftast vara ganska sunkiga där… fast dum som man är så lär man sig aldrig…
-
ajaj. Givet svin som man är så är man ju singel…. Tid har jag gott om! Men som sagt om ngn vill börja haka på söderut från gbg så har jag ofta 1-2 platser i bilen. Tar ofta med våågbrädorna
-
Gaffa fast kallingarna ordentligt bara. Det finns en anledning till att han kallar sig svinet.
/adde
-
räcker det med silvertejp eller e d häftpistol som gäller? :
-
adde suck du förstör mitt surf ragg. Hur skall jag ny göra som gammal ful gubbe. Skall du med till lejet adde? Jag pm o CO drar dit efter jobbet o surfar in i solnedgången!
-
Någon som varit där blåser det tok mkt?
Jag planerar att dra om en halvtimme.
Kan man köra ner på stranden nu?
Logga in för att svara.