Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › nån som skall kita i ASKIM , Göteborg idag?
-
nån som skall kita i ASKIM , Göteborg idag?
anonym-anvandare svarade 19 år, 8 månader sedan 9 Medlemmar · 26 Svar
-
ha ha
askim bjöd upp till våg-dans idag.
riiiiktigt kul!
byyyigt men riktigt kul.
kom en Venom nu när vi åkte och dom verkar svåra att relanuncha… fast den flög hyfsat även in och ut såg det ut som…
-
vindar mellan 7 och 13 m/s skulle jag gissa.
man kan nog inte köra ned. vi fick stå på parkeringen. men vindsmurfarna verkar ha nycklar till bommen..
-
Ja jävlar vilken nice dag, lite för mycket syd men det ser ju ut att vrida tillbaka nu. Kanske ska ta en kvälls-session också Fred?
Tyckte nästan lite synd om snubben som vattenfyllde sin fjollikite. Om man inte kan vattenstarta en såndär i 10 m/s hur ska det då funka i lättvind.
-
jag pallar inte mer nu.
har ätit som fan å håller på att dö i stillhet nu…
-
Svar till:
man kan nog inte köra ned. vi fick stå på parkeringen. men vindsmurfarna verkar ha nycklar till bommen..
[/ QUOTE ]
Det gick visst att köra ner, var en hel del vindsurfare som blev inlåsta när de skulle hem… men som tur e så har jag nyckel…
-
E det A-nyckeln där ?? , den polis och brandkår använder för att komma fram ?? I så fall har jag den oxå
-
Njae… tidningsbud e jag inte, däremot har jag en shysst granne som kopierade upp ett gäng A-nycklar och som gav mig en
-
d har inget med saken att göra…
A-nyckeln funkar la i hela storGBG…
Freddan, vill du ha e d bara å säga till…
-
otroligt bra
synd att de blir mörkt så snabbt, vinden verkade ju hålla sig gött
//alex
Logga in för att svara.