Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån som skall ut i fiskebäck imorgon 6/1?

• callep

Medlem
    5 januari, 2009 vid 12:46

ja, det kommer ju bli en överjävligt bra heldag i shitbay imon!! 🙂

• konstantin

Medlem
    5 januari, 2009 vid 13:02

bildas det ingen is i fiskebäck eller.

om det inte är allt för kallt så kommer även jag

• v-thun

Medlem
    5 januari, 2009 vid 13:06

kör alla fortfarande med våtdräkt lr? Är inte de överjävligt?

• callep

Medlem
    5 januari, 2009 vid 13:06

nej.. bara på såna skitställen som beerlanda som d bildas is. Det är inte spec. kallt faktiskt. vi körde ju i lördags å då var d ändå nästan rak nord och d va inte jätte kallt så kom ner å rocka bara

• v-thun

Medlem
    5 januari, 2009 vid 13:22

ok, får se, första säsongen för mig så vet inte hur kallt man upplever de:P Nån timma på vattnet kanske man klarar?

• konstantin

Medlem
    5 januari, 2009 vid 16:24

har en förkylning som spökar lite, men skit samma.
    när går starten imorgon?:ooo:

• danneman

Medlem
    5 januari, 2009 vid 16:33

@v-thun 524000 wrote:

ok, får se, första säsongen för mig så vet inte hur kallt man upplever de:P Nån timma på vattnet kanske man klarar?

ett bra tips e att hoppa i å simma några meter så att man vet vad man ger sig in på.
    när jag körde i orkanen Per så började jag hyperventilera i vattnet ingen go upplevelse. visserligen rätt kass våtis hade jag då!

• Knatte

Gäst
    5 januari, 2009 vid 16:43

@callep 523997 wrote:

nej.. bara på såna skitställen som beerlanda som d bildas is. Det är inte spec. kallt faktiskt. vi körde ju i lördags å då var d ändå nästan rak nord och d va inte jätte kallt så kom ner å rocka bara

Undrar om inte isen snart läger sig i fisken också?? Det börjar bli duktigt med is på havet lite var stans nu. Skulle tippa på att det är uppåt 10 cm is i Björlanda efter en natt med minus 10 grader.:smile:

• callep

Medlem
    5 januari, 2009 vid 17:00

@Knatte 524040 wrote:

Undrar om inte isen snart läger sig i fisken också?? Det börjar bli duktigt med is på havet lite var stans nu. Skulle tippa på att det är uppåt 10 cm is i Björlanda efter en natt med minus 10 grader.:smile:

haha skoja ju bara. De har ju varit is i Fiskebäck också, men den försvinner ju ganska lätt om det blåser ordentligt ett tag. Så var det ju i lördags iaf.

Jag kör nog vid 10-tiden imon om jag kommer upp ur sängen sen kör jag nog så länge jag orkar. Lillhenke, du är på eller?

• lillhagen

Medlem
    5 januari, 2009 vid 18:00

Lillhenke!?! WTF!

Jo jag är på men Kelso bangar, han nämnde nått om -10 dagen innan?? Vekling…

Helgen ser riktigt grym ut nu ju, då ska finnen med i alla fall 🙂

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån som skall ut i fiskebäck imorgon 6/1?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.