Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nån som vet nåt….

• Nån som vet nåt….

Publicerad av tessanno på 21 oktober, 2007 vid 08:08

Lördagen den 25 Aug skule jag ut i Apelviken med mina nya kitegrejer. Det blåste på bra men jag ville bara testa min nya kite.
    Tyvärr gick något väldigt snett och jag åkte med in över land och krossade en kota fick 7 revbensfrakturer i ryggen. T
    vå operationer senade och mkt lång rehab framför mig skulle bara vilja veta om det finns någon som kommer ihåg eller vet något mer om händelsen eller vet mer om följande personer
    -Killen som hjälpte mig mig kiten
    -Killen som var först framme och stabiliserade min nack och troligtvis räddade mig frånatt bli förlamad från midjan och ner.
    -Killen som letade efter min bil så att en vän till mig kunde kontakta min familj.

Kontakta mig gärna på mail: tessanno@hotmail.com

Tack på förhand! Tessanno

lars_m svarade 18 år sedan 7 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • gh0st

Medlem
    21 oktober, 2007 vid 08:38

Tråkigt att höra Tessano. Jag vet hur det känns, råkade själv ut för en olycka i februari med bl.a. frakturer i kotor och brutna revben och går fortfarande på kryckor. Behöver du någon att snacka med om något så kan du alltid slå mig en pling på 0707-664066. Håll humöret uppe, det är det som är viktigt.
    Krya på dig!

• johanw

Medlem
    21 oktober, 2007 vid 09:39

krya på dig!! hoppas du blir okej igen!

• krillan82

Medlem
    21 oktober, 2007 vid 13:10

Fyy fan vilken storry. Hoppas du kryar på dig snabbt.

• blackadder

Medlem
    21 oktober, 2007 vid 13:34

@tessanno 423568 wrote:

Lördagen den 25 Aug skule jag ut i Apelviken med mina nya kitegrejer. Det blåste på bra men jag ville bara testa min nya kite.
    Tyvärr gick något väldigt snett och jag åkte med in över land och krossade en kota fick 7 revbensfrakturer i ryggen. T
    vå operationer senade och mkt lång rehab framför mig skulle bara vilja veta om det finns någon som kommer ihåg eller vet något mer om händelsen eller vet mer om följande personer
    -Killen som var först framme och stabiliserade min nack och troligtvis räddade mig frånatt bli förlamad från midjan och ner.
    -Killen som letade efter min bil så att en vän till mig kunde kontakta min familj.

Jag och en kompis kom ner strax efter det hade hänt. Det enda jag vet är att det var ganska byigt, och inte riktigt optimal riktning för Apelviken. Vi åkte vidare till Läjet. Fan, här gnäller man för att man sträckt ledbandet. Krya på dig och hoppas du är i vattnet snart igen.

• skotten

Medlem
    21 oktober, 2007 vid 13:42

Holy hell mate, what a stonker of an accident.

Awesome that the guys were around and that you can still feel your legs. Life can get different very fast huh.

Keep your chin up mate, its gonna get very fucking boring over the next few months, but on the other hand you are probabaly gonna see every film ever made hehe. As for the guys that helped you out – Awesome, I really hope my belief in Karma is justified and that you guys win a fortune or something soon.

@tessanno 423568 wrote:

• lars_m

Medlem
    21 oktober, 2007 vid 16:29

Fyfan vilken jävla otur! Men fan bra att du kan gå o allt, hoppas det kan bättre på humöret trots allt.

Och som Tony säger, så se alla film du kan, och få läst alla böckar du inte har fått läst än – och var glad för venner o familj som besöker en, man upptäckar snappt hur mycke det betyder.

Krya på dig!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications