Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nån som vill surfa i Sthlm imorgon ?
- 
		Nån som vill surfa i Sthlm imorgon ?Publicerad av Borttagen användare på 5 oktober, 2008 vid 18:13Är det nån som har krafter kvar efter idag ? Många som kanske stod och tittade på vinden utan att surfa. Väst 7-11, Brevik på Lidingö kanske ? 
 Har aldrig varit där men det är väl så bra det kan vara på väst i Sthlm.svennebanan svarade 17 år sedan 5 Medlemmar · 9 Svar
- 
			9 Svar
- 
Ja ska försöka komma loss, isf dyker jag upp runt lunch. Skulle va kul att få lufta nya 6,7an! 
- 
Borttagen användareBorttagen användare5 oktober, 2008 vid 18:25Jag är lite trött, menar fågelöudde på Lidingö…… 
 men har inga problem med Brevik i Åkersberga heller. Var hade du tänkt dig surfslusk ?
- 
Jag sticker ut till Torö imorgonbitti. Snubben med 6.7an är en ökänd profil i surfsverige och bör inte alltid tas på största allvar, kan jag informera dig om;-. 
- 
Borttagen användareBorttagen användare5 oktober, 2008 vid 19:02Ok, tack för den informationen. Varför vara oseriös här ??? Väldigt omoget… 
 Väst på Torö, kör du i kärringviken då ?
- 
Ha överseende. Han brukar för det mesta vara ganska underhållande. Gränsen går dock vid att sabba trådar för sthlmssurfare, som ju är tillräckligt mobbade som det är. Det blir stenstranden. Väst ska tydligen inte vara någon höjdare för kärringviken. Jag är dock en sådan som hoppas på mer måttliga vågor och vind. 
- 
Borttagen användareBorttagen användare5 oktober, 2008 vid 20:15Det kan passa mig också……Har inte mycket erfarenhet av vågor, men imorgon kan vara en bra dag att öva på det. Hur dags är du där ? 
- 
Torö kanske? 
 Någon som skulle kunna lämna nr så man kan få rapport imorn halv 8?
 Tack
- 
@SolnaUrban 505513 wrote: Det kan passa mig också……Har inte mycket erfarenhet av vågor, men imorgon kan vara en bra dag att öva på det. Hur dags är du där ? Jag tänkte försöka vara där innan nio iaf. Får se hur det går. Vinden är nog hyfsat måttlig, dock kan nog vågorna vara rejälare. I värsta fall får jag bli åskådare, men det kan nog vara värt besväret ändå. 
Logga in för att svara.