Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nån som vill testa lite feta kites?
-
Nån som vill testa lite feta kites?
Publicerad av rambo_johnson på 9 juni, 2005 vid 11:48Har fått in lite kites här om nån e sugen på o testa litta nytt fräsht EHhååå
Bl a en rätt fet 12kvm för dom som vill hänga lite mer och lite längre och lite högre!
rambo_johnson svarade 20 år, 5 månader sedan 11 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
den är tokigt goo, trodde vi hade gjort den bästa 12an förra året men ICKE, jag tar med mig en 12 imorrn till dig sammY, vi ska köra ltie cross med M i båstad på kvällen
-
Svar till:
den är tokigt goo, trodde vi hade gjort den bästa 12an förra året men ICKE, jag tar med mig en 12 imorrn till dig sammY, vi ska köra ltie cross med M i båstad på kvällen
[/ QUOTE ]
vad kör ni med för crossar?
jag var och kollade in dem på Surfers p och dom va jevligt coola…
men man har ju sett billigare på nätet fast jag tvivlar på om dom billigare håller…?
-
dom billgia håller inte nää, fråga Mattias hehe, 10 min på banan så var hojjen sneee, snacka me pappa Mårten om du ska ha en redig hojj
http://www.minicross.nu Ms bana
-
sluta snacka skit, min cross e den fätaste, de e jag som e så jävla hard core bara. de va därför den bockades till lite. sen att ekrar o dyl. sitter som skit de e en annan sak. köp inte pit pro’n den har fan ingen elstart!
-
elstart? under 750cc e de väl bara fjollor som kör med elstart?
-
NÅN SOM vill ha en fet EH flagga så finns det också att inhandla
-
jag gjorde några eh flaggor som jag senare brände på ett korrekt rituellt sätt. om någon vill ha peter lynn flaggor fixar jag dessa till självkostnadspris
-
du ja såg dina grafic desigs fukkt upp flaggor… fy fan dom sööööög.
Har du min 8:a med Hugo. Ja pyser innom gropen imon kväll.
Logga in för att svara.