Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Närlunda imorgon?

• Närlunda imorgon?

Publicerad av benx på 18 oktober, 2008 vid 09:13

Någon mer än jag som funderar på Närlunda imorgon?Ser ut att bli som förra söndagen typ..Då va de bitvis ganska bra 🙂

svennebanan svarade 17 år sedan 9 Medlemmar · 21 Svar
  • 21 Svar
  • Borttagen användare

Borttagen användare
    18 oktober, 2008 vid 09:32

Jag surfar gärna imorgon. Jag har aldrig varit där, är det några konstigheter att hitta dit ? Jag har kollat på spotguiden (http://spotguide.kicks-ass.net/default.asp?Area=1&Page=2&WindDir=Nordvast&Platt=0&Surf=0&Grunt=0&KiteLaunch=0&SpotID=118) och det ser inte ut att vara nåt problem. När hade du tänkt att dra dit ?

• benx

Medlem
    18 oktober, 2008 vid 10:18
    SolnaUrban;509095 wrote:
    Jag surfar gärna imorgon. Jag har aldrig varit där, är det några konstigheter att hitta dit ? Jag har kollat på spotguiden (http://spotguide.kicks-ass.net/default.asp?Area=1&Page=2&WindDir=Nordvast&Platt=0&Surf=0&Grunt=0&KiteLaunch=0&SpotID=118) och det ser inte ut att vara nåt problem. När hade du tänkt att dra dit ?

Jag är nog där vid halv elva, såg ut som att de skulle va bäst drag mellan elva och ett så då måste man ju va redo:laugh: . De borde inte va några större problem att hitta.. Spotguidens beskrivning e helt rätt.

//Eric

• Borttagen användare

Borttagen användare
    18 oktober, 2008 vid 10:56

Ok, jag ska ut lite ikväll, men det blir nog rätt lugnt. Du kan väl gå in här och skriva när du drar. Gå upp 10:00 och dra ska nog funka för mig. /Urban

• benx

Medlem
    18 oktober, 2008 vid 11:00
    SolnaUrban;509111 wrote:
    Ok, jag ska ut lite ikväll, men det blir nog rätt lugnt. Du kan väl gå in här och skriva när du drar. Gå upp 10:00 och dra ska nog funka för mig. /Urban

De ska ja göra. Ses imorgon.

//Eric

• tumba-tarzan

Medlem
    18 oktober, 2008 vid 17:30

Tjena !

Har aldrig varit där,men funderar på en testa i morgon.
    dyker nog upp vid tio halv elva,kul att testa något nytt.

//:laugh:

• mart152

Medlem
    18 oktober, 2008 vid 17:41

Det blir närlunda för mig med – är där strax efter 10!

• tumba-tarzan

Medlem
    19 oktober, 2008 vid 06:09

Någon som bor i närheten av närlunda som kan ge en vind rapport.

Tråkigt att åka i väg om inte vinden finns,hemma hos mig rör sig knappt löven.

//:confused2:

• jps

Medlem
    19 oktober, 2008 vid 06:17

Tror inte det börjat blåsa riktigt ännu. Bor i Hägerstenshamnen och här rör sig träden lite men inte mycket.

Brommamätaren säger http://www.windfinder.com/report/bromma

• benx

Medlem
    19 oktober, 2008 vid 06:34

Jag bor ganska nära Närlunda. Nu har de precis börjat svaja i träden. Men om man ger de någon timma eller två till så blir de nog bättre. Jag kan skriva igen om de blir någon förändring.

//Eric

• benx

Medlem
    19 oktober, 2008 vid 07:22
    Benx;509336 wrote:
    Jag bor ganska nära Närlunda. Nu har de precis börjat svaja i träden. Men om man ger de någon timma eller två till så blir de nog bättre. Jag kan skriva igen om de blir någon förändring.

//Eric

Börjar se lite bättre ut. Ser bra ut i byarna. Jag kommer nog va där vid 10.30.

//Eric

• jps

Medlem
    19 oktober, 2008 vid 07:28

Jag är på från samma tid ungefär. Dock blir det Sätrastrandsbadet för min del. (2 mil kortare att åka…)

• fastforward

Medlem
    19 oktober, 2008 vid 08:12

Gäsp… vad är det ni säger, är det surf idag? Inte lika fint väder som förra söndagen men man får väl masa sig iväg då…

• staffomania

Medlem
    19 oktober, 2008 vid 09:19

Sitter och jobbar helg nu men funderar på att dra förbi sätrastrandsbadet vid 14.

• svennebanan

Medlem
    19 oktober, 2008 vid 11:09

Javafan. Får väl kolla sätrastrand jag med när nu sambon ska på gravidyoga. Där vid 14.

• fastforward

Medlem
    19 oktober, 2008 vid 15:48

Blev en helt ok dag på Närlunda, solen tittade fram också. Körde 6.6 men strax över 7 hade nog varit optimalt.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Närlunda imorgon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.