Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Näsby eller Görväln?

• Näsby eller Görväln?

Publicerad av anonym-anvandare på 12 juni, 2004 vid 20:42

Theyr har dragit ner sin prognos och Foreca ligger kvar med vind på förmiddagen. Vågar inte åka skitlångt med den prognosen så vad är bäst på n-nnv? Görväln eller Näsby park?
    /M

sunkan_ svarade 21 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • mickez

Medlem
    12 juni, 2004 vid 22:00

Hrm näsbypark är ju inte så jättebra ifall vinden vrider mot norväst..men ren nord funkar…fast som sagt lite byigt men om man drar ut från kråkudden så kan man få lite stadig vind…ill be there anyways.

• sunkan_

Medlem
    12 juni, 2004 vid 22:01

Jag har packat bilen, drar till Näsaäng när jag vaknar om det verkar röra sig i träden.

• anonym-anvandare

Medlem
    12 juni, 2004 vid 22:10

Det verkar ju bli bättre vind ju mer österut man kommer och Näsafräsa är väl så bra man kan komma inom rimliga avstånd om man bor strax norr om stan!? Får sätta väckarn tidigt och kolla om det rör sig i träden…
    smile.gif

• Johan!!

Gäst
    12 juni, 2004 vid 23:27

Jag tycker också att det verkar som om man ska försöka ta sig så långt österut som möjligt.
    Och gärna så långt norrut det går. Väddö tror jag kan vara riktigt fint iallafall på förmiddagen.

Måndagens prognos är också riktigt intressant, theyr prognostiserar riktigt mycket vind medans smhi och foreca inte alls tror på särskilt mycket. Jag har bra erfarenheter av theyr men nu börjar man tveka lite.

//Johan

• sunkan_

Medlem
    13 juni, 2004 vid 06:38

Det blåser visserligen NV men jag drar till Näsaäng nu ändå.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications