Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Näsby Parks surfare!!!!!
-
Näsby Parks surfare!!!!!
Publicerad av anonym-anvandare på 13 augusti, 2002 vid 19:28Aloha till er alla!
Jag har bara en liten fråga till Näsby Parks surfare. Har någon sett en brud…runt 19-20 år som vindsurfar där ibland? Även bättre fråga….Känner nån av er henne?
Hang loose
Keep flyin’
/Niklasanonym-anvandare svarade 23 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Jajjemensan, men har dock bara pratat med henne, dvs känner henne inte..
-
inte mer än just att hon surfar näsby park ibland, har sett henne 2-3 ggr tror jag.
Sugen eller??
-
Vad tror du?! HELL YEAH! umm…kanske du pratar om nån annan….hur ser den brud ut som du tänker på?
-
Hmm.. brunhårig, typ 160, lite småsöt. Stämmer det?
Jag skulle väl inte engagera mig så mycket som att efterlysa henne på konfen iaf.. D kanske inte e samma tjej iaf. Jajja, good luck man, ses när de blåser minst 7,0 i snorholksbypark!
/JOhan -
Ja…kanske det…men tycker du inte att hon är söt? Hon har lockig hår…när den är torr. Pratade du med henne?
-
Hello there!
E d ett litet kåtslag vi ser här

Jodå, jag e nästan hundra på vem hon e faktiskt, men känner henne inte(pratat me henne). Iaf..
Hon stod på båtmässan i SBF-montern i våras. Klart att man vart medlem(slag under midje-selen, hehe) Jaja de e va jag vet. Good luck!
Ses absolut där nästa gång det går av ordentligt!
Tjo!Ha d gott
-
Hon har ett 5,9 segel, eller hur? I såna fall tror jag att jag vet vem det är?
-
jag bor norr om sthlm i Stocksund hos en polare. Hur så?
Själv då?
Kliv in till chatten om du ska fortsätta fråga så slipper vi onödiga inlägg.Ha d gott
-
Jag vet inte hur stort segel hon har…hon har ju ljust brun lockig hår. och jag vet att hon har en f2 sputnik brädda. är det hon du känner?
-
ge dig! har du inte vågat prata med henne på stranden så tror jag inte du lyckas bättre genom att efterlysa henne här… finns nog många andra forum som lämpar sig bättre om du vill hitta en date!
TBWA Rocks!!!
Logga in för att svara.