Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
haha jag tränar hellre på lite kite, var BALL idag!!!!
det blev ja o ozzi som åkte, kellte bakom kameralinsen, blev rätt softa bilder faktiskt!!!!
-
ska vi försöka kötta imorgon också i slasket? Det blir +3 grader imorgon med… men vafan…
-
jag e arbetslös och extremt fri under hela dagen. verkar bli samma vind imon som idag, o idag var det soft!!!
jag e helt klart på om isen håller, jag e extremt av om det e vatten. känns lite för mkt viking bakom en session med 3/2an imon!!!
sjuka dig vet ja??
ozzi e säkert också på… -
neee, för fan, det har jag inte råd med… Men jag kan vara hemma till halv 4… då har vi 3 timmar på oss
-
ring när ni ska dra ut annars också, så får jag lite ångest och släpper hem gangstrarna tidigare
-
kom å tänka på en sak, va de nån av er där nere som va på en fest nånstans där omkring någon gång för typ nårra år sen när nårra fyllde år?
-
jako, lagg upp bilder eller skicka till mig fran nar da kelteman var fotograf. Hur gar det meds hans kajtplaner btw?
Just det..Nu ska jag ner o surfa lite tror jag..Ah va jobbit med 27 gradigt vatten
-
wtf?
jag mailade ju precis dig lite pics från dagens session då kellte var Mr Photo!!
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.