Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Näset (Konstant CAVOK)

• ozzcarr

Medlem
    22 mars, 2005 vid 11:07

Svar till:

Nej det märks för det var inte många rätt i det uttalandet,

Har aldrigt tyckt att någon klagat på mig förräns du nu kanske. Det hela handlade om att svartmäla någon och det skall ingen göra här oavsätt vem det hanlar om.

Så som Jakob uttalade sig ”folket på steffo har noll koll” så kunde det mycket väl uppfattas som att han tycker att alla är pantade här på Steffo.. Så läs vad jag skrev istället så ser du varför och att det var av ren omtanke.

Du kan vara helt säker på att jag aldrig skriver något som jag inte står för eller tror att det är så.

”Jag lovar att folk inte kommer klaga om du slutar fokusera på små JÄVLA skit saker som en harmlös halvironisk mening.”

Har aldrig fokuserat på små JÄVLA skit saker och kommer aldrig att göra det iheller läs vad jag oc´h Jakob har snackat om och inte halva meningar!

Du kan vara så säker att om någon kompis till mig säger något som kan uppfattas väldigt negativt av omgivningen så säger jag garanterat till honom så att han blir medveten om det. Av ren välmening.

Mina nerver är alltid lugna men du brukar komma med vettiga saker så förmodligen var du bara toppad eller trött!
    Go Natt

[/ QUOTE ]

Det e detta som e min poäng. Även om du gör det för att vara omtänksam (hmmm…eller för att du blir irriterad) så tror jag det skulle bli mindre tjafs om du lät bli att kommentera sånna här små saker. Dom på steffo som tar illa upp av Jakobs inlägg kan ju konfrontera honom i så fall, men jag kan lova att ingen hade gjort det, för ingen bryr sig!!!! Det e ju bara jobbigt om du ska vara framme och hugga på alla små grejer och reda ut dom så att inte andra blir upprörda. Omtanke visst, men vad e det som får dig att tro att ingen på steffo kan ta hand om sig själv? Jag lovar att du inte behöver reda vad vi menar till oss. Blir någon sur så kan vi ta det.

P.s vad e ”toppad” D.s

Nog gnabbat från min sida, en vecka på steffo sen var man inne i nån skit diskussion igen….konstet! smirk.gif

• yaqup

Medlem
    22 mars, 2005 vid 11:11

tippen?

snarare lagunen väl?

äsch ska enr o lira lite golf nu, ring på 0704830506 om du ser ytterligare ngn sekundmeter luft komma. haj!

• yaqup

Medlem
    22 mars, 2005 vid 11:12

välkommen, ring om du e sugen och längtande

• matthias

Medlem
    22 mars, 2005 vid 11:32

jag ringer när jag behöver närhet under täcket..

• patrikol

Medlem
    22 mars, 2005 vid 12:24

Håller inte på och kommenterar små saker och har aldrig gjort om du varit inne lite oftare så hade du vetat det med.
    Rent skitsnack! ”(hmmm…eller för att du blir irriterad)” Försök inte hitta på anledningar till varför jag lägger in ett inlägg!
    Det är möjligt att du känner dig irriterad på folks inlägg det gör aldrig jag! Det får du stå för helt och hållet själv. Däremot blir jag jävligt förbannad när någon beskyller mig för något som jag inte har gjort och det är därför som jag säger ifrån till dig.

Förstår inte riktigt vad du får ut av att gnälla på andras dialoger! Tyckte att Jag och Jakob hade utagerat det här en hel dag innan du kom in och började kommentera våran dialog!

• matthias

Medlem
    22 mars, 2005 vid 12:29

om du skriver allt de du skriver bara för å fula dig så e du kanske den roligaste å coolaste jag någonsin träffat.

• bohm

Medlem
    22 mars, 2005 vid 12:30

Svar till:

om du skriver allt de du skriver bara för å fula dig så e du kanske den roligaste å coolaste jag någonsin träffat.

[/ QUOTE ]

grin.gif grin.gif grin.gif

• pjoter

Medlem
    22 mars, 2005 vid 13:12

haha… grin.gif

• patrikol

Medlem
    22 mars, 2005 vid 13:46

Har ingen aning om vad fula är men dom inlägg som både jag och andra tycker är dö tråkiga är endast försvar på direkta personangrepp eller felaktigheter.
    Jag snackar annars bara kite och inget annat.
    Så sluta med skitsnacket och snacka kite istället så blir det mycket trevligare för oss alla.
    Ps Nu var inte detta uttalande riktat till dig Mathias du har inte hackat på mig denna gången.

• pjoter

Medlem
    22 mars, 2005 vid 13:59

patrik!
    eftersom jag gissar att matthias inte har rätt i att du bara skämtar så får du ta å chilla ner!!
    jag har vart här lika mkt som dig över vintern (jepp otroligt tråkigt liv) och du har börjat överreagera mer och mer. ta de lugnt! efter allt det tjatet om du var lämplig som moderator eller inte så har du reagerat mer å mer på mindre och mindre saker. chilla!!! annars kommer ingen orka säga nåt här snart för att dom måste förklara sig i timmar efteråt. Du behöver ut på vattnet mannen!

peace and out!
    pjott.

• patrikol

Medlem
    22 mars, 2005 vid 14:04

Bara dom ger fan i och påstå saker om mig som inte stämmer så är det inga problem! Nu är det ju endast ett fåtal som håller på med sådant men det gör ju det så mycket tråkigare för oss alla andra!
    Jag skall försöka att låta bli att svara på påhoppen men jag har svårt för det tyvärr.
    Gillar helt enkelt inte folk som snackar skit om andra!

• samhansson

Medlem
    22 mars, 2005 vid 14:32

kiteflame suger pung

• luuddee

Medlem
    22 mars, 2005 vid 15:22

ärligt tqalat patrik den här diskussionen började bara för att du kommenterade det. hade du inte sagt nått hade ingen brytt sig.

• patrikol

Medlem
    22 mars, 2005 vid 15:32

Rätt Luuddee och det var avklarat på två inlägg mellan mig och Jakob!

• yaqup

Medlem
    22 mars, 2005 vid 16:22

haha jag tycker iaf att detta suger pung för nu står vi och stampar på en helig tråd som annars endast får bli beskriven med vackra lovord. peace?

Sida 137 av 209

Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications