Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
Svar till:
Jasså ja då är det ju ok att han tycker att alla på Steffo är pantade om han själv tycker att han är det. Jag uppfattade det inte riktigt så men då måste det ju vara ok????
[/ QUOTE ]
Nä du har rätt , du hänger ju inte upp dig på småsaker, det har du aldrig gjort…My bad!!!
Sluta säga att allt e person angrepp, slå upp ordet jag börjar fan bli trött på skiten.
”***********” = personangrepp
”Lönt att kommentera” = inte person angrepp
-
Svar till:
”******* är skitäcklig”
[/ QUOTE ]
PERSONANGREPP!!!!!! patrikol snälla radera…

vet ngn var vinden gått?
-
till gessie såklart det e bara för att ni e skitfula nere på näset..
-
men jacob E ju skitäcklig. va inte de ett rätt dåligt exempel?
-
haha… men ärligt blåste det inte innan. jag va upptagen och hade grosse angst för att det blåste. men det kanske inte var tillräckligt. . hmm..
-
har varit nere vid lagunen hela dan….blåste max 5ms!
lite för ostligt också…
-
Inga problem Jakob mig kan du lita på!

Jag slutar att svara på påhoppen nu förstör bara denna tråd ännu mera. -
Harligt!
Don’t mess with the NL GANG!/Henrik ”gogga” Hed
-
Det var bara svar på detta svaret i ungefär samma anda.
”Harligt!
Don’t mess with the NL GANG!”
Sluta nu fråga mig då blir ni ju inta av med mig i eran tråd!
-
mkay!
ja du e alltid välkommen till våran tråd om du känner att du har ngt viktigt att säga. eller rent av ngt oviktigt!!
ska du va med på ktie i helgen?
pussis -
Har en dålig arm men fotografera skall den nog kunna orka med om vinden kommer det ser lite halvtaskigt ut men jag håller tummarna för er!
Verkar som att jag fått sålt min Aero 2a nu så då kan jag beställa en splitter ny Raven 10a så man är ju grymt sugen nu med två splirrans nya kites! -
ja det e ju klart… så om man ska ut så kan man iskallt räkna med att ha kamerakille närvarande då??
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.