Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
jaja det var iaf skoj. lite skum session med både det ena och det andra missödet. men det var skoj!
-
aaaaaa fy fan va misslyckat.
Vi fick mecka pump som värsta Mc Gyver.
sen tappa jacob draken o min stropp lossnade så d var ett jävla bottennapp idag. -
Nu e jag hemma igen!!!!!!!!!
Kajt kajt kajt kajt….sjukt sugen, hade en grymm dröm i veckan, satte sjuka saker

Let´s go
-
Varför fungerar inte msn???? Skit störigt andra ggn på bara några veckor som hela skiten e nere! ohhhhhhh!!!!!!
-
*abstinens*
tänke er scenariot:
msn nere…. steffo nere….LUNAR nere…*shit pommes frittes* -
jepp, det är typ som att ha på sig kalsonger; inget nödvändigt med det skaver lite ändå
-
HAHA!! Hade inte variut har inne o last pa ett tag. Underhallande lasning maste jag saga:D Fick en del blickar fran alla japaner har inne dock nar jag brast ut i fnizz. Jako, skicka lite kajtbilder till mejlen for fan. Det far ni andra ocksa gora sa klart!
Hed; jag kommer hem i juli sa du far klara dig utan mig sa lange..Jag vet det kan va svart men vi har klarat det har innan sa det kan vi gora igen, love u.
Fixa sidan nu for fan grabbar.
pussipuss
-
hur ser de ut där nere?
blåser ju 7 på drogden och de kanske blir lite förstärkning av lite bris på em.
ska ner till näset senare idag å njuta av vädret lite å plockar med mig grejerna. ska ni ut nåt?
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.