Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
- 
Om du inte förstod det så hade jag o jako lektion(som vi faktiskt betala för). Du var bara publik… 
- 
Ni verkar ha haft en grym dag boys. 
 Synd att man inte kunde vara närvarande.
 Är ganske avundsjuk faktisktLalle 
- 
Ozcar. Vad säg om lite bodydraging på Habo imorgon med din 12? Eller vinden e för hård kanske? 
- 
Inte min tolva så det går fet bort…plus att det typ ska blåsa 108 m/s så jag e tveksam om jag ens ska försöka! Men du kan ju alltid sticka ut med jackos 16  , vi pratar om det imorgon! , vi pratar om det imorgon!
- 
Svar till: 
 Inte min tolva så det går fet bort…plus att det typ ska blåsa 108 m/s så jag e tveksam om jag ens ska försöka! Men du kan ju alltid sticka ut med jackos 16  , vi pratar om det imorgon! , vi pratar om det imorgon![/ QUOTE ] lånar ut mina grejer sådär hipp som happ!!! 
 din potentiella 18 e nog bättre;)
- 
Svar till: 
 Inte min tolva så det går fet bort…plus att det typ ska blåsa 108 m/s så jag e tveksam om jag ens ska försöka! Men du kan ju alltid sticka ut med jackos 16  , vi pratar om det imorgon! , vi pratar om det imorgon![/ QUOTE ] 
 Vadå? Tror du jag inte pallar vinden imrgon med en 16? Haallååå?? förresten skulle det väl bara blåsa typ 12-14 i Habo imroogn? Haallååå?? förresten skulle det väl bara blåsa typ 12-14 i Habo imroogn?
- 
hello oscar. kan du inte promota mina naish-kites och slingshuuut-brädan. jag kommer till svarje på tis kväll och behöver STÅLAR. va har du för tel-nummer? ringer dig o kommer förbi o hämtar min 16 nån dag i veckan Mackan 
- 
jävla näset bräts när ja kommer hem ska ja spöa skiten ur er allihopa 
- 
mhuahahahahahahahahahah 
 kom och plocka
 Vi börjar att bli riktigt många nu.
- 
tycker nästan vi e lite fega här… kan inte alla vara kompisar istället?   
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.