Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
- 
fråga bjurmburger eller vad han heter.. han vet ju med all säkerhet 
- 
Ha ha, helt underbart Kaiser! 
 Men det där med att du var för tjock för hp kan ha varit en feltolkning av att det är lätt om man är stark eller? eller?
- 
tänkte förhoppningsvis ta mig en förmiddagssurf på er lilla del av världen imorrn om de kan blåsa lagom. nån som e på? 
- 
Hämtar du mig i din färdtjänstbil kan jag joina så du inte gör illa dig. 
- 
tjena. 
 tänkte åka om typ 30 min.
 funderar mest på parkvägen, lite kortare å köra å bära. måste va i lund vid senast 2 så tänkte klippa den tid som går.
 har ju ditt nummer, kan ringa då vi e på g ner. kaiser skule behöva en bräda om du vet nån.
- 
vafan lalle har ni ingen täckning på guldkusten? 
 ta med jackos bräda. finns hemma hos honom i förådet.
 vore supernajz. hans mor e hemma.jag o pjott e på parkvägen senast 10:30 ha d 
- 
Det var fan en iskall session idag på Rarkvägen. Hyffsad vind men själv hade jag glömt min ena våtdräkt körde enbart med 3/2…. det var jätte kallt. 
- 
passade förhållandena perfekt till din åkning då.  så illa va de inte tycker jag. lite större drake å 20 kg mindre hydda å släpa runt på lär väl gjort sitt 
 inte så kallt i den goa 6,5 dykdräkten heller. 
- 
haha nu har vi också v atyt där nere faen va sugig vind ddet va.. 3 grader e det i vattnet för övrigt.. hehe.. FAEN va NICE dom nya drakarna eee          
- 
Hehe, vi var i lundåkra, där var det vaaarmt!! Och vind fick vi me, körde först 14 en sväng sen 9 en sväng, sen dog det lagom tills man var trött. Skadeglädje, den enda sanna..  
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.