Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
jepp va i habo… först. såg bra ut innan jag åkte hemifrån men blåste kass när man kom dit. å dumma som vi va så tänkte vi att på näset blåser de alltid mer! så vi åkte ner å hoppades hitta er ha roligt nånstans men fan heller. vimplarna rörde sig inte ens..

hur ser det t där nere nu??
nån man kan ringa för en prognos??? -
u can call me, jakob.
0704830506
drar te parkvägen nu, sjukt bra rörelse hos träden!
-
drar ut snart. ring om en helvtimme o kolla. 0735 34 91 31 el. 0704830506.
Erik
-
sket sig ikväll..

men det verkar ju ok imorrn med.. iaf förmiddagen om nu dmi har rätt. nån som ska ut då?? (dvs göra en lika jobbig grej som idag). -
Ja jag e inte svår. Det e ju värt ett försök i alla fall. Kanske inte lika tidigt som idag dock.
-
Om ni ska ut så ring mig också! Men jag vet inte ritkgit hur jag gör om det är parkvägen.. sjukt tr¨kigt att hela tiden dra av tång 😛
-
min tanke att lägga sig tidigt ikväll för att orka upp å kitea imorrn känns som en misslyckad plan.. iaf nu kl 03 nånting å efter 1,5 vinare å några öl… jag ringer nån av er kisar imorrn då jag vaknat.. fan hoppas de e grymt då så man kan åka av bakruset!!!
-
Svar till:
Om ni ska ut så ring mig också! Men jag vet inte ritkgit hur jag gör om det är parkvägen.. sjukt tr¨kigt att hela tiden dra av tång 😛
[/ QUOTE ]
kite o alkohol går inte ihop!
-
Förmodar att du inte vaknat än Pjoter men det e liak bra det. Finns ju ingen vindjäfvel! Bättre o sova lite till så du pallar med festen efter sveriges utklassning ikväll!
-
Fuck, vinden ska tydligen inte vara så bra som vi först trodde imorgon! Bättre på söndag… Jaja, heldag den dagen som är bäst
-
Jag har fixat så vi kan beställa NL-hoods till ett schysst pris. Runt 200-lappen. Men vi måste beställa på måndag annars blir det inte förrän efter sommaren. Alla e väl på? Möte imorgon i så fall så vi kan designa dom!
Puzzizzar
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.