Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
valde en rätt bra dag att vara seg på känner jag.

fick ni nån åkning igår kväll? -
Det gick väl i en timme drygt sen dog den ganska mycket. Slutade med att man köttade draken ner i vannet o linorna blev atttackerade av tång. vilket resulterade i 1½ timmes rensning av tångjävel. Slutsats: Jag hatar tång
-
Svar till:
Jag har fixat så vi kan beställa NL-hoods till ett schysst pris. Runt 200-lappen. Men vi måste beställa på måndag annars blir det inte förrän efter sommaren. Alla e väl på? Möte imorgon i så fall så vi kan designa dom!
Puzzizzar[/ QUOTE ]
I’m interested!
-
…för övrigt litar jag fortf blint på dmi å hoppas hoppas hoppas på en halvdag imon. preliminärt tycker jag träffen sätts till 14 på tippen denna gången!
who’s in?
-
Svar till:
Jag har fixat så vi kan beställa NL-hoods till ett schysst pris. Runt 200-lappen. Men vi måste beställa på måndag annars blir det inte förrän efter sommaren. Alla e väl på? Möte imorgon i så fall så vi kan designa dom!
Puzzizzar[/ QUOTE ]
Jaja, klart jag vill ha en sån!
Det får vi fixa imorgon!
Pözz -
Svar till:
…för övrigt litar jag fortf blint på dmi å hoppas hoppas hoppas på en halvdag imon. preliminärt tycker jag träffen sätts till 14 på tippen denna gången!
who’s in?
[/ QUOTE ]
Jag tycker vi tar mötet lite tidigare, senast 13, så vi inte missar något! men jag är med som vanligt
-
Duuu ett tipps nästa gång det kör ihop sig med tången ; ) om du kopplar av linorna från draken så kan du bara dra tången längs linorn tills du kommer till änden och sen bara dra av det liksom i slutet på linan istället… det är mycekt lättare och framförallt snabbare än att dra sönder tången ; ))))
fattar du hur jag menar?
//Pan
-
Svar till:
Duuu ett tipps nästa gång det kör ihop sig med tången ; ) om du kopplar av linorna från draken så kan du bara dra tången längs linorn tills du kommer till änden och sen bara dra av det liksom i slutet på linan istället… det är mycekt lättare och framförallt snabbare än att dra sönder tången ; ))))
fattar du hur jag menar?
//Pan
[/ QUOTE ]
Jag testade det igår när jag för tredje gången kraschade draken i tången… Men det gick inte lättare för linorna ville gärna trassla in sig i varandra med hjälp av tången.
Kanske gjorde fel, men det gick inte alls iallafall!
-
well kan juuh inte funka varje gång ; )) men om man inte har för mycket trassel brukar det funka…
//Pan
-
faktiskt!
det blåser ju knappt….fy faen vilket ladd det ser ut att bli på dmi. ska bli någorlunda kontrollerat framåt kvällen, får väl hoppas att regnet går å lägger sig eller ngt.
hörs strax lads!
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.