Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Näset (Konstant CAVOK)

• pjoter

Medlem
    18 juni, 2004 vid 13:35

valde en rätt bra dag att vara seg på känner jag. smile.gif
    fick ni nån åkning igår kväll?

• egan

Medlem
    18 juni, 2004 vid 13:38

Det gick väl i en timme drygt sen dog den ganska mycket. Slutade med att man köttade draken ner i vannet o linorna blev atttackerade av tång. vilket resulterade i 1½ timmes rensning av tångjävel. Slutsats: Jag hatar tång

• yaqup

Medlem
    18 juni, 2004 vid 14:34

Svar till:

Jag har fixat så vi kan beställa NL-hoods till ett schysst pris. Runt 200-lappen. Men vi måste beställa på måndag annars blir det inte förrän efter sommaren. Alla e väl på? Möte imorgon i så fall så vi kan designa dom!
    Puzzizzar

[/ QUOTE ]

I’m interested!

• yaqup

Medlem
    18 juni, 2004 vid 14:38

…för övrigt litar jag fortf blint på dmi å hoppas hoppas hoppas på en halvdag imon. preliminärt tycker jag träffen sätts till 14 på tippen denna gången!

who’s in?

• gogga

Medlem
    18 juni, 2004 vid 14:39

Svar till:

Jag har fixat så vi kan beställa NL-hoods till ett schysst pris. Runt 200-lappen. Men vi måste beställa på måndag annars blir det inte förrän efter sommaren. Alla e väl på? Möte imorgon i så fall så vi kan designa dom!
    Puzzizzar

[/ QUOTE ]

Jaja, klart jag vill ha en sån!
    Det får vi fixa imorgon!
    Pözz

• gogga

Medlem
    18 juni, 2004 vid 14:40

Svar till:

…för övrigt litar jag fortf blint på dmi å hoppas hoppas hoppas på en halvdag imon. preliminärt tycker jag träffen sätts till 14 på tippen denna gången!

who’s in?

[/ QUOTE ]

Jag tycker vi tar mötet lite tidigare, senast 13, så vi inte missar något! men jag är med som vanligt

• kitelife

Medlem
    18 juni, 2004 vid 15:25

Duuu ett tipps nästa gång det kör ihop sig med tången ; ) om du kopplar av linorna från draken så kan du bara dra tången längs linorn tills du kommer till änden och sen bara dra av det liksom i slutet på linan istället… det är mycekt lättare och framförallt snabbare än att dra sönder tången ; ))))

fattar du hur jag menar?

//Pan

• gogga

Medlem
    18 juni, 2004 vid 15:27

Svar till:

Duuu ett tipps nästa gång det kör ihop sig med tången ; ) om du kopplar av linorna från draken så kan du bara dra tången längs linorn tills du kommer till änden och sen bara dra av det liksom i slutet på linan istället… det är mycekt lättare och framförallt snabbare än att dra sönder tången ; ))))

fattar du hur jag menar?

//Pan

[/ QUOTE ]

Jag testade det igår när jag för tredje gången kraschade draken i tången… Men det gick inte lättare för linorna ville gärna trassla in sig i varandra med hjälp av tången.
    Kanske gjorde fel, men det gick inte alls iallafall! mad.gif

• kitelife

Medlem
    18 juni, 2004 vid 15:33

well kan juuh inte funka varje gång ; )) men om man inte har för mycket trassel brukar det funka…

//Pan

• gogga

Medlem
    19 juni, 2004 vid 10:13

ugh! Regn! sjukt tråkigt! Hoppas det blir bättre imorgon!

• yaqup

Medlem
    19 juni, 2004 vid 10:18

faktiskt!

det blåser ju knappt….fy faen vilket ladd det ser ut att bli på dmi. ska bli någorlunda kontrollerat framåt kvällen, får väl hoppas att regnet går å lägger sig eller ngt.

hörs strax lads!

• gogga

Medlem
    19 juni, 2004 vid 10:31

När ska vi ta tag i NL design?

• yaqup

Medlem
    19 juni, 2004 vid 10:56

typ snart?

ska vi te bo01 å titta på slingshots??

• gogga

Medlem
    19 juni, 2004 vid 10:57

Pallar man? När drar det igång?

• anonym-anvandare

Medlem
    19 juni, 2004 vid 10:58

Kom ner och kör i skanörs hamn nu!

s

Sida 48 av 209

Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications