Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
Dra upp till bo01 så drar vi till Habo sen när det blir finare !!!
-
Svar till:
Dra upp till bo01 så drar vi till Habo sen när det blir finare !!!
[/ QUOTE ]
låter puligt, faktiskt!
när drar event ”bo01” igång?
-
där ser man.
ska bara försöka styra upp mina locals också!
ses antagligen där sen, habo efter eller?
ringer ngn te sthlmarna som e nere?
-
Nähä. Ingen som var sugen på utflykt längre. Lite synd faktiskt. Kanske lika bra iofs. 1-1 målet satte ju sina spår faktiskt. Möte ikväll så vi kan styra upp design på våra NL-tröjor.
-
Kommer nu! Tror Herr Polis e kinkig om man tog den sista GT:n runt 4?
-
riktigt bra morgon kite idag faktiskt. Jacko rippade sönder sin chicken lopp FETT ÖSSSSSS bra ladd som fan med andra ord
-
HAHA!!
ja det var fett me ladd. pappsen kom me en bit tamp så jag lagade den temporärt. rippade me erik kite för en timme sen i ca 30 min, det höll!!!BRAU LADD. han den andra killen som var där körde 11, å mätte vinden till medel 8.7m/s!!
å då var det plus ca 2m/s en bit ut, feeeeting ladd!!jobbigt å inte surfa imon lalle?
-
jag har blivit kite-befäl Gustafson i lumpen så att det e ganska soft. Vi ska åka ner och surfa i Cabarete
-
Vi fick en timme på kvällen sen som var riktigt bra! Det roliga var att när Erik tog upp sin drake dog vinden
-
Vi kan förresten sova jäkligt länge imorgon för det blir ingen vind på hela dagen… Bara att hoppas att DMI har fel(vilket inte skulle vara första gången)!
-
Hade ju kanske varit lite lättare o komma upp tidigare om man inte behövt hjälpa dig o din vattenälskande drake stup i kvarten!
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.