Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
Svar till:
Word!
[/ QUOTE ]
Är det den nya flugan? Jag vill också vara med
kan ingen säga något som jag kan konstatera? -
Nu sitter jag här på Näsed å surar med en modemuppkoppling och nolltäckning på mobilen. Om det blir nån åkning kan ni lokale inte skicka ett sms till min donna då? Så kan jag komma snyltade sen…
-
nu brisar det på eller ngt här nere, blåser gör det iaf. uppskattningsvis snarare 7 än 6m/s.
själv har man åkt på halsfluss så ja kan tyvärr inte alls kajta idag eller den närmsta veckan typ, FAEN.
-
ja det såg ut o blåsa en del nu när man körde hem från playan. kan inte heller åka, men osciz kanske?
-
Hur är det med sjuklingen? När tror du att du kan börja kitea igen? Sitter uppe i stugan igen så jag kan inte koma ut förrän tidigast måndag…
-
sjuklingen mår bättre men det blir ingen kajt på en vecka, fuck fuck fuck fuck
-
du får fan operare bort din hals. Dålig PB du e! Anton, erik summerparty, kite! hatar dig!
-
kontigt när skiten går i sönder bara för att man e tvungen o rädda dig bland annat från att flyga in i badhytterna. typiskt NF o inte plocka ner när vi såg det lagom aggressiva molnet. hatar dig för det. nä men jag börjar bli trött på o aldrig ha nån följeslagare i baren som vill beställa en sexa häxa, eller varför inte en stor bajs. du får operera bort internet om inte annat.
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.