Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
jag tycker NL ska bli som franska legionen. min morbror va med där. vill man gå ur måsta man byta identitet och när man ska gå ur ska man rymma och springa i skog i 2 månader och ligga under vatten konstant de tre första dygnen!!(han e hård)(jag e typ lika hård, ligger i släkten)
-
lund e jätte fint, men det sägs ju att det ska fint här på östermalm med…
-
Blir det gött till helgen ella.
Jag har skit ”kul” i Lumpen fortfarande.
E du frisk Jacko?
Blir det någe kite köping?
E för övrigt riktig jklöadjkaöfjör sugen på att åka det är ju två veckor sedan sist.
Kanske i morgon kväll redanLumpen Lalle
-
ja e fortf på pencillin men det tar jag fan om det blåser alltså
ja e verkligen inte svår för morgonkvällverkar blåsa lite hela helgen… har man tur så blir det snarare 7m/s än 5m/s!
-
fuck yeah verkar bli liiiitte mindre vindtorka imon än vanligt o me and erik e on!!
rambo, intrycket säger att även erik hade velat ha ett litet möte med dig…
get ur fat ass to tha näs?
-
Nu vet jag vad ångest innebär! sitter i stugan och ser att det blåser och det enda jag har tillgång till är vindsurfing…

Har/kommer det bli något idag? -
Men vafan! Vad gör du i stugan. E det någon som tvingar dig att vara där eller har du inget körkort och kan ta dig hem? Fattar ingeting!!!
-
Fan, jag tror jag har gått o blivit bög eller nåt. Spela golf idag när jag kunde kajtat, jag e en jävla bögjävel helt enkelt. förlåt. men imorgon e jag på i alla fall.
/ Bög-Erik
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.