Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
Svar till:
Byske äger… Sen att vi har ett par av Sveriges skönaste stränder med fler soltimmar än öland i närheten känns bara bra när man tänker efter

[/ QUOTE ]
HAHAHA, ni platsar inte ens till att utmana näset
-
Svar till:
Byske äger… Sen att vi har ett par av Sveriges skönaste stränder med fler soltimmar än öland i närheten känns bara bra när man tänker efter

[/ QUOTE ]
amatörer e va ni e
-
Greken är tillbaks!!! hur har det varit här hemma då? har hört att det ska ha varit fint väder här med? själv har man legat och pressat i 40 graders värme hela dagarna, dessutom har man ju insett att det var en satans jävla fin eftermiddags bris som fanns i Porto Carras vartenda dag kom brisen kl 17.00 och låg på som minst 7ms jävla trevligt för framtiden faktiskt
ínga nyheter här hemma?
-
njae speciellt och speciellt…
igår var den bästa kitedan i hela min karriär, stadiga 8m/s varma vindar, JÄMNA vindar varmt vatten och en massa åktid o trevliga medmänniskorOoo ja!!!vill ha mer sånt!!!
-
välkommna hem mina försvunna brödrar! får väl hoppas på lite åkning idag. ser ju faktiskt ut o blåsa en del när jag kollar ut genom fönstret. stranden med grejerna i bagageluckan kanske?
-
Det var fan den bästa helgen på jävligt länge ser fram emot en lika kite rik helg på fredag. Hoppas att el greko har haft det bra i hemlandet. Välkommen hem.Hed Erik börjar fan komma igång nu du får passa dig
Hugo blir någe drakar ella. -
Behöver ni drakar så snacka med mig så ska jag fixa riktiga grejer istället för Hugos crap hahaha nej dom är helt ok dom drakarna.
Kan dock fixa bra deals på Slinghot Fuel å Diesel.
-
drar ner t näset (tippen troligen) nu.
ring 0736-754575 för rapport -
kollade för en timme sedan och då blåste det inget alls tyvärr så kommmer jag inte in på DMI just nu men det ser väldigt dåligt ut.
-
det blåser men inte särkskilt mycket.. men men jag drar till Fiskebäck kil (Göteborg) nu i alla fall ses om 4 dar.. jävla resande hit och dit, men vad gör man inte för att visa upp NL runtom kontinenten
synes på söndag då är de fest fö fäen! p.s Erik boka inget för helgen den 20-22 aug för då har jag planer för dig och mig bara så du vet! ha det gubbar! -
Går det att åka hemma eller är det helt dött.
Det är ingen som känner någon kitare i KarlskronaLumpen Lars
-
Jag har varit ute i några timmar idag.. Ensam från NL gänget! men det var riktigt schysst! Och dessutom utan våtdräkt fy fan vad skönt att kitea i shorts! dock lite byigt och jag vbare överriggad i byarna men perfekt annars! Vi för dra loss ordentligt när du kommer hem!
-
Svar till:
Erik boka inget för helgen den 20-22 aug för då har jag planer för dig och mig bara så du vet! ha det gubbar!
[/ QUOTE ]
Nä visst, det e lunch. Hörde att det blev litta åkning för hed på tippen idag. Har vi tur ser det ut som det bli lite blåst imon me. Då får det la bli åkning. Hed du e på väl? -
själv klart är jag med! Bara att ringa! Är det bris vi hoppas på igen eller?
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.