Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
Jag och erik har haft perfekt vind och solsken och körde tills vi inte orkade mer! riktigt gött! Vi funderar på heldag imorgon, vem är på?
-
Svar till:
Jag och erik har haft perfekt vind och solsken och körde tills vi inte orkade mer! riktigt gött! Vi funderar på heldag imorgon, vem är på?
[/ QUOTE ]
Någon som vet hur mycket det blåser nu?
-
blåste ca 8 när vi stack därifrån för en timme sedan(om det hjälper)
-
Tack, det hjälper! Det betyder åtminstonde att nedan graf (som kommer från en mätare i höllviken) inte är helt pålitlig… Den kommer från
http://w1.404.telia.com/~u40420979/weather_data/weather.html, som just nu visar 1.8m/s. Mätare kanske inte sitter optimalt för rådande vindriktning. -
era jävla fittor!!!!!
själv fick man sjuk abstinens och åkte till flygplatsen mer eller mindre direkt och skulle boka om flygbiljetten hem
kom te arlanda – kan inte boka om så nu sitter jag här tills 2115 när flighten går, fuck.
ja e på heldag+helnatt så länge jag bara orkar alltså, e det fullmåne och ljust o vind när ja kommer hem e jag fan på
-
Hahaha, det är rätt! Jag tror helt klart på heldag imorgon.
*måste be morsan fixa pastasallad* -
jag undrar varför ni har shortsen utanför våtdräkten? är inte det som att äta kååla med papper eller kn***a men kondom. det blir liksom kaka på kaka..
-
tycker du det är kaka på kaka? Jag tycker det mest är som att äta en kaka utan socker.(??)
//Kaka söker maka
-
Efter dagens åkning blev det ännu värre med skadan som selen bidrar till. Har en fet svullnad nu.. Så jag var tvungen att göra något åt det.. Detta blev resultatet, inte snyggt men jag tror det kan hjälpa lite iallafall.
-
Mjukisar! Prova med lite baby puder med så att du inte får skav!
-
haha, det är faktiskt inte skav som är problemet… fet svullnad och öm som ett helvete…
-
men det kan vara ölmagen som saknas för att hålla selen på plats, men jag jobbar på det med
-
klart jag kommer ner imorgon. e du hemma nu så du kan åka hela dan?.. sticker ner runt 11-12 till fabgk..
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.