Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
Ha Ha dricker nästa ingen öl alls men nått skit är det helt klart!
-
Blir det åka ikväll. Jag kommer vid 20.00 typ. Det hade varit riktigt gött med kvällskite.
Hed det är manligt som fan med svullnader -
Här har du en som sitter bättre placerad stämmer med hur det var igår.
-
Svar till:
jag undrar varför ni har shortsen utanför våtdräkten? är inte det som att äta kååla med papper eller kn***a men kondom. det blir liksom kaka på kaka..
[/ QUOTE ]
Vissa av oss klarar inte av tanken på att seriöst springa omkring enbart iklädd en kroppsstrumpa! Trivs du i det får det stå för dig.
-
det är ju som att ha en overall när man åker pulka.. känns inte konstet! men nya modet är väl att ha shortsen utanför.. precis som nya modet för tjejer är att ha kjolen utanför jeansen
-
Får instämma. jag trivs bättre med shorts utanpå kroppstrumpan, men då är det ju inte vilka shorts som helst heller.
-
är det ok för er om jag använder min kjol utanpå? eller e det lite för töntigt?
-
Skit fräckt härliga färger måste du tvätta med Ariel Colour!
-
ja, det är det senaste inom det senaste..med det tvättmedlet behöver man knappt 3D glasögon när man tittar på videofilm.. det blir liksom skitbra ändå.. lite svårt att förklara bara!
-
Shorts har man ju bara lite då och då, oftast har vi hel mundering utanpå dräckten. Ett par schyssta jeans,t-shirt, skor, en skön stickad tröja och jacka om det e vinter. Det e skiiitcoolt.
-
jo.. det är ju klart.. jeans och stickat haller ju värmen ganska bra.. det händer faktiskt att även jag har det när det är vinter!
blåser det inte on da näs?
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.