Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
- 
tycker vi satsar på tidigt imorgon. ser ju ut o lägga sig en del på em. kör du jako om vi drar till habo?
 - 
vet att det inte går någon nöd på er grabbar där nere men är det ingen som jobbar eller går i skolan eller dyl? ni e ju ute och kitar för fan varenda dag verkar det som.
 - 
man får ju göra som jag. man börjar 9 på kvällen o slutar halv sex på morgon. då går det ju ändå inte o surfa ju. jakos pappa däremot e florist av nåt slag så han e ju rik
   - 
satan va seg man måste va när man kömmer hem. du lär ju tjäna ett och annat dock, de e ju för fan multi-OB på det!
 - 
jupp. OB extra o OB natt. men det tar ju ut sin rätt dan efter. soffan framför tv:n har ju gått varm idag
 - 
jupp. men det tar ju ut sin rätt dan efter. soffan framför tv:n har ju gått varm idag
 - 
Seg? han börjar ju 21:00 och slutar 06:00 det är ju rena semestern!
 Jag börjar 08:00 och slutar 08:00 ett dygn senare då kan vi snacka seg. 
   - 
hum, jag har sommarlov!
ja e på imon, min bil suger för utflykt men det verkar ju inte bättre än att jag åker på det….yeah yeah får styras upp!!
rings imon, puss in boots - 
vilka är på imorrn? jag är inte hemma förrän 14.00 senast är ju inte svår för lite eftermiddags kite då, erik o jacko är på? hed, oskar?
 - 
Jag är ju en hårt arbetande man så jag kommer inte hem förrän vid 17 tiden.. Men jag är ju inte alls svår för lite kvälls kite om någon är sugen…
 - 
ska ni ut senare ellor?
vi e no ölidda sugna på kajtea
 - 
jag o chrille drar ner o kollar om de e vind, men det ser lite dött ut..

Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.