Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nästa demotillfälle för GIN-kites på Öland 5-6 juni

• Nästa demotillfälle för GIN-kites på Öland 5-6 juni

Publicerad av pipe69 på 27 maj, 2010 vid 10:32

Nästa demotillfälle för GIN-kites kommer att bli under Sweden Kitetour’s stop på Öland den 5-6 juni. Vill du testa en GIN-kite hör av dig till mig så att vi kan bestämma träff under helgen på Öland.

Gå gärna också med i vår Facebookgrupp för att få alltid nyaste info direkt – http://www.facebook.com/group.php?gid=114940108542507.

Där hittar du nu bl.a. de första recensionerna av GIN ZULU II 13 & 9 av svenska åkare samt information om våran pågående kampanj i samarbete med Surfspot Sweden.

I Stockholmsområdet finns det alltid möjlighet att låna en GIN-kite för individuell test. Det är bara att höra av sig till mig.

pipe69 svarade 15 år, 5 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • pipe69

Medlem
    3 juni, 2010 vid 19:47

Imorgon är det dags att dra till Öland. Bussen packat med ZULU II och NASCA II kites och dessutom som ickevindsleksaker två SUP:ar från NahSkwell.

Hör av dig till mig eller dyk upp på stranden i Haga Park för test.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nästa demotillfälle för GIN-kites på Öland 5-6 juni

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.